culaccino schreef:Mijn brein maakt er Meqom, Megom, Heqom of inderdaad Hegom van. Leuke zoektocht! Hij past niet toevallig bij een van de boeken?
Geen ide. Ik ben niet erg close met mijn familie, deze is via mijn moeder bij mij geraakt. (Het is haar nonkel.)
Hij zat mooi ingepakt in rijstpapier en een stevige documenten map. Ik heb geen ide wat voor boeken het waren die hij gekocht heeft helaas..
Jis_ schreef:Wat een mooie tekening!
Ik zie als eerste een M staan, lijntje in het midden zie ik van boven naar beneden en weer naar boven gaan. Dan een E. Dan een Q of G. Dan denk ik een O. Daarna zou het een M kunnen zijn maar ik denk dat er nog 2 letters staan. Laatste een N. Die er voor zou een beetje een uitgeschoten r kunnen zijn.
Dat vind ik dus ook. Vind de stijl zo mooi
daarom hoopte ik de artiest (en mogelijke meer werk.) te vinden, ga alle namen hier nog eens door de zoekmachine gooien..
Heb al geprobeerd om met het contrast van de foto te spelen maar helaas. De naam wil niet duidelijker worden.
Dan is er ook nog de grote kans dat dit ‘gewoon’ iemand was zoals bv ik... Die ik dus nooit ga terug vinden gezien ik wel zeker ben dat de tekening dateert van voor computers laat staan social media. Dus als de maker al ouder was toen deze tekening van hand naar hand ging...
En toch blijft iets me aanzetten om het uit te zoeken. Iemand heeft deze tekening enorm gewaardeerd gezien hoe ze beschermd was maar niet ingekaderd. Ik ben zelfs niet zo secuur met mijn eigen tekeningen. Mijn nonk heeft hem niet in die map gestoken overigens. Zo zat ie er bij.
Het in kaderen heb ik gedaan en ze staat op een plaats waar geen zon aan komt want het is geen UV werend glas.
Laatst bijgewerkt door Ayasha op 16-02-22 15:37, in het totaal 1 keer bewerkt