Moderators: Essie73, Ladybird, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja, ynskek
_San87_ schreef:culaccino schreef:Jaaa weer eentje! Prachtig hoe zacht jij ze kunt neerzetten.
Thanks . Combi van potlood en papiersoort, denk ik . En mijn aangemeten stijl.
CoonArt schreef:BWOAHHHH!!!!! Nice!
culaccino schreef:_San87_ schreef:
Thanks . Combi van potlood en papiersoort, denk ik . En mijn aangemeten stijl.
En je skills, niet te vergeten! Ik wou dat ik zo goed manen kon tekenen. Ben je weer uit je tekendip? Mooie serie hoor, dat gouden kader ook!
Mkango schreef:Jaaaaa, hij is gaaf geworden! Ik vond je tussenstap al vet, haha.culaccino schreef:Oefenennnnn!En je skills, niet te vergeten! Ik wou dat ik zo goed manen kon tekenen. Ben je weer uit je tekendip? Mooie serie hoor, dat gouden kader ook!
Lunameyza schreef:Ik vind je werk heel erg gaaf en heel knap dat je zo veel realistische details kan neerzetten! Mag ik een tips geven of iets om over na te denken?
Het valt mij op dat ik deze tekening wat onleesbaar vind, overal is het contrast en de hoeveelheid detail erg hoog waardoor op de plekken waar het hoofd/neus en de nek/borst overlappen, het niet lekker leesbaar is. Ik kan bijvoorbeeld niet gokken waar de rand van de neus boven de neusvleugel loopt en welk deel van de hals is (als je niet weet waar ik het precies over heb kan ik een lijn er bij zetten).
Misschien is het interessant om te spelen met waar je contrast, details en focus op legt?
Gebruikers op dit forum: Googlebot en 4 bezoekers