Ik heb afgelopen zomer bloemetjes in een bloemenpers gedaan maar dat was ook voor het eerst dat ik dat deed, dus dat is helaas niet helemaal gelukt, daar waren er maar een paar van bruikbaar, zoals die op foto 1, 3, 4 en 6.
Nu ik merk dat ik het toch best een leuke bezigheid vind, heb ik meer materialen besteld zoals meer (voorgedroogde) droogbloemen, meer soorten mallen voor meer verschillende vormen sleutelhangers, ringen, armbanden, onderzetters etc, gouden en zilveren vlokjes, een soort irisend poeder, noem maar op. De epoxy meng ik zelf maar is helaas wel vrij duur.
Het is niet spectaculair wat ik tot nu toe gemaakt heb en veel van hetzelfde, maar ik vind het wel leuk om het te laten zien en wat ik de komende tijd nog ga maken. Op den duur wil ik ze wellicht gaan verkopen. Misschien dat er iets van vooruitgang in zit

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

Ik ben benieuwd of er meer mensen zijn die met epoxy/resin/giethars (of hoe je het wil noemen) werken? Met droogbloemen of met andere materialen of in heel andere vormen?
Misschien heeft iemand tips hoe ik luchtbelletjes kan voorkomen? Tijdens het mengen ontstaan kleine belletjes.
Ben benieuwd naar reacties