2021 was een heel woelig jaar met niet veel klantenshoots dus het meeste van mijn tijd heb ik gebruikt om portfolioshoots te doen en spullen te knutselen voor shoots.
Desondanks heb ik wel heel leuke shoots kunnen doen waar ik ook wel heel tevreden mee ben, komende weken heb ik nog wat wat editwerk opzij liggen van enkele portfolioshoots dus ik kan me nog wel even bezighouden. Maar voorlopig was dit mijn fotografiejaar in beeld:
Het jaar begon volop in de sneeuw, waar ik dan ook wel geluik van gemaakt heb met enkele paardenmeiden uit de buurt.

om vervolgens de bloemen op te gaan zoeken in mijn dorp voor enkele leuke honden foto's

daarna was het de beurt aan de bloesems in de hoogstam boomgaard

En natuurlijk ook eens een kat of twee voor de lens, altijd fijn

Wie mij al langer volgt/kent weet dat ik heel graag thema shoots doe dus die mochten ook niet ontbreken in 2021

en tegen na de zomer trok in naar Duitsland om op bezoek te gaan bij een medefotografe en samen wat leuke shoots te doen tijdens het weekend, we hebben ons rot geamuseerd!

En dan was het plots 2022, tijd om dus nieuwe plannen te maken voor leuke shoots en ook nog iets spannends voor te bereiden voor dit jaar, maar dat blijft nog even geheim