Het jaar is alweer bijna voorbij, en dit leek mij wel een leuk moment om eens terug te blikken op alle foto's die ik het afgelopen jaar heb gemaakt. Voor mijn gevoel heb ik eindelijk een stijl gevonden die echt bij mij past, dus wat dat betreft is het een geslaagd jaar

We begonnen het jaar met de knappe Friese hengst Diablo

En al snel kwam er sneeuw! Niet alleen ik vond dat leuk, maar de knappe Ben vond het ook geweldig om door de sneeuw te galopperen en dat leverde leuke zoekplaatjes op

In maart galoppeerde Tornado voorbij tijdens de zonsondergang

April stond voor mij in het teken van Fine Art

In mei stond de prachtige Welsh A hengst Amity's Ocean King voor mijn lens

Juni en juli waren voor mij redelijk rustige maanden, maar eind juli ben ik nog even uit mijn comfortzone gestapt door een clinic te fotograferen. Op deze foto bokker Rider met haar Santi

Ook in augustus ben ik weer uit mijn comfortzone gestapt door ook eens paard + eigenaar op de foto te zetten. En Puck en Sharon deden dat geweldig, dus dit is echt een foto waar ik trots op ben!

Maar Puck mocht ook even alleen voor de camera poseren

September was redelijk rustig, maar in oktober had ik weer wat gave shoots staan! Onder andere de prachtige Fries Kasper op de Surae in Dorst

En zijn grote vriend Cobe mocht ook op de foto

Naast deze twee Friezen stonden ook Noa en haar merrie June voor mijn lens

Sueña de la Muralla mocht ook model staan

In november was het rustig, maar in december had ik het druk

En ook nog met zijn stalgenoot Prins

Als laatste toch wel een kleine droom die uit is gekomen, een zilverappel op de foto zetten! Eigandi zijn kleur komt zo toch wel echt mooi uit

Helaas passen niet alle foto's in dit overzichtje, maar ik denk dat dit wel een goed beeld schetst van mijn fotografiejaar. Zelf zie ik vanaf augustus meer foto's die écht bij mij passen en waar ik echt blij van word, dus ik hoop dit voort te zetten! Voor 2022 heb ik nog een hele hoop ideeën die ik graag uit wil werken, dus op naar een leuk jaar!
Bedankt voor het kijken! Ik wens jullie vast fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar