Ods schreef:Wat het uiteindelijk is geworden raakt mij, zo mooi en straalt zoveel rust vanaf... en dat oog

die pakt mij helemaal door alles heen. Heel erg gaaf, heel mooi gedaan!
Dank voor je mooie woorden Ods

Daihyo schreef:Ik vind je brainstorm al enorm gaaf, maar je (totaal andere) uiteindelijke resultaat echt fantastisch!
Ik blijf er naar kijken. Heel heel mooi

dankjewel 
Sall schreef:Prachtig Fnanne! Mooi en bijzonder om het proces zo in beeld te zien!
Dank Sall
vind het zelf ook altijd mooi, en leerzaam om processen van anderen te zien. Zo mooi eigen 
_San87_ schreef:Heel mooi resultaat

.

Biks2 schreef:Ontzettend gaaf gedaan! Prachtig eindresultaat.
Dankjewel 
pressent schreef:Ik vind de brainstorm super tof eerlijkgezegd! Nog mooier dan het eind resultaat hoewel die ook erg mooi is.
dankjewel
blijft ook wel door mijn hoofd spoken hoor, wie weet...
Elanor schreef:Wat ontzettend leuk om zo mee te kunnen kijken in jouw proces. De studies zijn elk op hun eigen manier interessant met allemaal mogelijkheden. Maar ik vind je eindresultaat wel het meeste raken aan het gevoel van ‘tranquil’. Prachtig!
Mooie woorden
dankjewel 
Wranglerbutt schreef:Waanzinnig gaaf schilderij!
De voorstudies zijn 100% herkenbaar 'Fnanne, maar daardoor eerlijk gezegd ook een beetje saai, auto pilot
Het is alsof je met het uiteindelijke werk naar een hoger niveau bent gestapt
Ik ben heel benieuwd wat je mindset was om hier te komen; en is het mogelijk daar opnieuw inspiratie uit te tappen? Smaakt naar meer!

dankjewel.
Ik hoop het wel
had een inspirerende coaching vlak voor ik aan het definitieve werk begon. Dat maakte één en ander los geloof ik