Afgelopen maand weer super leuke shoot mogen doen, zo leuk! De herfst is ook mijn favoriete seizoen, dus keek er enorm naar uit!
Hier een klein overzichtje van de foto's van afgelopen maand.
1 begin oktober mocht ik deze mega knappe Tinker Iris fotograferen.

2.

3. Ook deze prachtige Groninger merrie Marieke met haar 6 maand oude veulen Mara mocht ik fotograferen.

4.

5. Mega gave cinderella shoot mogen doen met Anne-Rixt en haar friese merrie Famke. Deze Assepoester jurk is ook hand gemaakt door Maria van MJ_Costuming

6. En deze mega leuke en grappige Schapendoes Ms.George Clooney mogen fotograferen. Actie foto's zijn niet mijn sterkste punt. Maar deze vindt ik echt geniaal!

7. Eindelijk begonnen de herfstkleuren wat meer te komen en heb ik een paar mini sessies georganiseerd. Met onder andere deze knappe fries x haflinger Loes van Julia

8. Miniatuur paardje Sill & falabella pony Monet van Ine, wauw wat een mega knappe pony's

9.

10. En deze knappe 11 jarige labrador Noah. Met nog een puppie koppie

11. En super schattige jack russel puppie Yara

12. Ik wou graag wat foto's maken van mijn eigen hondjes op precies dezelfde plek als vorig jaar om het verschil te kunnen zien in kwaliteit en groei in mijn fotografie de afgelopen jaar.
Deze foto is 1 jaar geleden.

13. En deze dus van nu

14. Ook van mijn herder 1 gemaakt.

15. En als laatste afgelopen vrijdag nog heerlijk op pad geweest met mijn eigen hondjes om ook wat meer weer te oefenen met actie foto's. Ze samen "leuk" op de foto krijgen is best een uitdaging, dus dat ze samen zouden springen had ik totaal niet verwacht. Zo blij dat deze foto gelukt is!!

Op naar november om weer gave foto's te kunnen maken!!
Bedankt voor het kijken.