Mijn vriend heeft een 3d printer en ik wil graag wat meer doen met creatief zijn.
Zelf iets maken gaat me nooit fatsoenlijk lukken, maar verven vind ik wel leuk!
Dus samen zijn we op zoek gegaan naar een leuke book nook!
Voor de mensen die niet weten wat een book nook is, het is een soort van boekensteun, maar vaak staat hij tussen de boeken. Ze krijgen wat diepte waardoor je een soort van inkijkje tussen je boeken hebt.
In mijn geval is het een Harry Potter geïnspireerde book nook en zal het dus een kleine diagon alley(wegisweg) steegje worden!
Without further ado:
De basis plaatjes!

Deze bestaat uit 4 delen die allen een bruizgrijze basislaag hebben gekregen, daarna heb ik alle steentjes 1 voor 1 een donkere grijze kleur gegeven. Daarna heb ik de grijs steeds een beetje lichter gemaakt om wat variatie in de steentjes te krijgen. Stenen zijn namelijk nooit maar 1 kleur.

En dan de voorkant!

Deze 2 delen zullen tegen de voorkant geplaatst worden. Ze hebben beide ook die bruingrijze basislaag gekregen.
Daarna ben ik verder gegaan met het rechter deel. ik heb de bakstenen een lichtere grijs geverfd en daarna de stenen een donkere rood.
Daar waar ik te veel over de voegen was gegaan ben ik terug gegaan met een lichte grijs om de voeg weer in te vullen.
Het linker deel ben ik nog niet verder dan de eerste basislaag.
De eerste winkelvoorkant!

Deze is alleen nog maar geprint en is dus nog volledig zwart.
Ik heb geen idee of ik een leuk topic kan maken of kan bijhouden, maar wees welkom om te volgen!
Zodat je kan zien wat voor blunders ik maak terwijl ik creatief probeer te zijn