Al met al niet heel ontevreden, maar ik zie ook zelf duidelijke fotografie en nabewerkingsfoutjes. Vooral in het nabewerken moet ik nog echt een stijl vinden en merk ik dat ik soms veel te grof ben.
Afijn, hier een kleine verzameling! Kritiek is welkom!
1. Over het geheel wel blij mee, alleen het heftige blauw om de blaadjes van de bomen heb ik niet gezien in het bewerken.

2. Een van mijn favorieten.

3. Zo'n voorbeeld van te heftige bewerking. Wel heel hard mijn best gedaan haar gezicht wat te verzachten, in het origineel zaten er hele heftige, overbelichte vlekken in. Wellicht dat dit dan dus gewoon aan mijn camera instellingen gelegen heeft.

4. Hier ben ik ook erg blij mee!

5. Deze vindt ik heel erg mooi! Ook dit was een bewerk uitdaging, omdat er een schaduw recht over de neus loopt. Dit was qua positionering tijdens het fotograferen slecht op te vangen in verband met de bomen er omheen. Maar we blijven oefenen!

6. Deze vind ik vooral heel erg komisch. Dit paard is zo'n lolbroek.

7. Weinig commentaar. Wellicht heb ik hem iets te donker gemaakt.

8. Dit was echt de allermoeilijkste. Ik heb wel 100 foto's van deze paarden samen in die 5 minuten. Voor de een overbelicht was voor de ander onderbelicht. Uiteindelijk in de nabewerking redelijk voor elkaar gekregen. Donkere paarden fotograferen vindt ik toch makkelijker.