Het doekje is van portretlinnen en 30 bij 30 centimeter. Ik gebruik hiervoor olieverf.
Grove schets.

Zoeken naar verhoudingen.

Nog 1 dun laagje op de achtergrond en dan is deze klaar. Eerst goed laten drogen.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ayasha schreef:Ik volg... Niet omdat ik nuttig kan zijn maar omdat ik fan ben.
mar_fay schreef:De achtergrond past er al heel mooi bij. Ben benieuwd wat je ervan maakt. Sterkte nog!
SIEMxFUNNY schreef:Prachtig begin weer! De kleuren zijn zo mooi.
Is het een vierkant doek?
Kleintje van 30x30.Maflinger_S schreef:Echt hè, dit wordt een hele mooie blikvanger.
maar nu even geduld hebben tot ik verder kan. 
Bij de donkerste lagen haalde ik daardoor een klein beetje weg maar staat wel goed vind ik. De achtergrond is klaar nu. Bij de neus nog snel wat aan kunnen passen/weg halen, toen deze nog nat was. De oren vorm gegeven en de kaak en hals iets voller gemaakt. Nu is hij goed herkenbaar.

Art_Ificious schreef:Wauw die is nu al erg prachtig.
Seven schreef:Prachtig jis
Je achtergrond, je basis op het paard
Dit kan alleen maar een prachtig kado worden
Telpeva schreef:Prachtig
culaccino schreef:Wat verdrietig om zo'n jong paard te verliezen. Sterkte! En wauw, wat is het nu al een mooi portret, zeg! Dat hoge contrast en die diepe kleuren
The_Cat schreef:Waauw, wat ontzettend prachtig al! De achtergrond vind ik heel speciaal, heel mooi! Daar gaat iemand ongelooflijk blij met zijn! Ik ben benieuwd naar het eindresultaat!
henny_w schreef:Prachtig en wederom vind ik de achtergrond weer helemaal te Wauws. Zo sfeervol gedaan. Past heel goed bij het paard