Afgelopen week hadden we weer een machtig mooie [url]Paard Verzameld[=www.paardverzameld.com[/url] uitdaging, dit keer geïnspireerd door het woord 'whisper' en een specifiek kleurenpallet, bestaande uit rustige, grijzige pastelkleuren - blauw, groen, beetje roze en oker. Bezoek vooral de website en check Facebook of Insta als je dat hebt, want er zijn bijna 50 prachtige werken binnen dit thema gemaakt!
Dit is mijn bijdrage, geïnspireerd op momenten met mijn eigen paard. Rijden, wandelen, prutsen in de wei - het is allemaal fantastisch, maar deze momenten zijn het mooiste

En dit is hoe mijn bureau eruit zag met mijn schetsen, kleurenprobeersels en palet. Het ansichtkaartje laat zien welke kleuren er van boven naar beneden in pure vorm in de twee paletten zitten, wat me helpt om de juiste kleuren bij elkaar te zoeken. Ik heb het heel lang uit m'n hoofd gedaan, maar dwing mezelf nu om van tevoren kleuren die ik wil gebruik op papier te zetten. Bovendien wilde ik een bepaald gebruik van kleuren inzetten waar ik moeite mee heb (ik grijp makkelijk naar fellere kleuren en wilde nu juist dat dromerige), waar deze kleurenstrookjes me heel erg bij hebben geholpen.