[VRAAG] Instellingen Adobe Illustrator

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Celestial

[VRAAG] Instellingen Adobe Illustrator

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-21 22:05

Durf te vragen... Ik gebruik nooit AI, maar ik moet voor een stickervel de volgende instellingen uitvoeren.

https://kennisbank.dwcprint.nl/nl/artic ... oursnijden

Ik heb al gevonden dat ik voor kleurenstalen bij 'swatches' moet zijn, maar dan kan ik nog niet vinden hoe ik dan een nieuwe aanmaak. Heeft iemand tijd om me op weg te helpen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-21 22:10

Als je dubbelklikt op de sample van je kleur die je hebt ingesteld en een nieuwe kleur kiest, kun je die kleur opslaan als swatch door in het werkvenster voor swatches op het icoontje met het papiertje met het omgevouwen hoekje te klikken. :)

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-21 22:10

Kun je dan niet beste het bestand dat je al hebt met het bedrijf delen zodat zij mee kunnen kijken?

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-21 22:12

Je hebt illustrator in het Engels?

Cutcontour is altijd wat lastig en vergt even goed checken of het ook echt op overdrukken staat. Ik heb wel eens mooie roze gedrukte lijnen binnen gekregen... :D

Ik heb al een poosje niet meer in illustrator gewerkt, maar ik dacht dat je het in het tabje stalen, rechts boven- of onderin een nieuwe aan kan maken. Dan zie je als het goed is ook de instellingen waar die op moet staan als je er een cutcontour van wil maken.

Celestial

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-21 22:16

Mkango schreef:
Als je dubbelklikt op de sample van je kleur die je hebt ingesteld en een nieuwe kleur kiest, kun je die kleur opslaan als swatch door in het werkvenster voor swatches op het icoontje met het papiertje met het omgevouwen hoekje te klikken. :)

Jullie zijn super! Dit werkte, dankjewel. *\o/*

Selina, het bedrijf is niet bereid mee te kijken helaas...

prugelpiet, ja, in het Engels. Dat overdrukken heb ik nog niet kunnen vinden.

Celestial

Re: [VRAAG] Instellingen Adobe Illustrator

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-21 22:21

Afbeelding

Zou dit het moeten zijn? Want ik kan de overprint stroke niet aanvinken?