[SCH] Mijn eerste pour-art pogingen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lestrange01

[SCH] Mijn eerste pour-art pogingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-21 15:25

Sinds een week of twee ben ik begonnen met pour art. Ik vind het super leuk en heb dan ook geïnvesteerd in goede verf. Inmiddels heb ik mijn moeder aangestoken (maar uhm.. die heeft het gevoel er nog niet voor gevonden helaas :') ). Voor nu ben ik vooral nog aan het oefenen, maar ik wil wel mijn werken laten zien!

Afbeelding
Mijn eerste!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Dat was het tot nu toe! Maar ik ben wel bezig met verschillende technieken proberen en er achter te komen hoe de kleuren eruit komen (dat blijft nog altijd een verrassing :') )

8nnemiek

Re: [SCH] Mijn eerste pour-art pogingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-21 15:40

Heel gaaf! Vooral de eerste twee vind ik prachtig qua kleur.
Resin-pouring staat ook al lang op mijn verlanglijstje om eens te proberen, maar het spul is zo duur :=

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-21 16:05

Ik vind vooral de laatste prachtig, dat doet me denken aan zo'n versteend landschap, of een edelsteen. De tweede ook, trouwens. Heel leuk gedaan, ben benieuwd wat je nog meer gaat creëren. :)

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-21 17:25

marley93 schreef:
Ik vind vooral de laatste prachtig, dat doet me denken aan zo'n versteend landschap, of een edelsteen. De tweede ook, trouwens. Heel leuk gedaan, ben benieuwd wat je nog meer gaat creëren. :)

Dankje! Ja nu je het zegt zie ik dat er wel in. In het echt is hij veel mooier, de kleuren lijken op sommige stukken doorzichtig waardoor je er een andere kleur doorheen ziet zonder dat ze mengen. Maar helaas, mijn camera is niet zo goed en bokt vernield de kwaliteit _O-

8nnemiek schreef:
Heel gaaf! Vooral de eerste twee vind ik prachtig qua kleur.
Resin-pouring staat ook al lang op mijn verlanglijstje om eens te proberen, maar het spul is zo duur :=

Ik wilde bij de laatste eigenlijk een soort gelijk iets maken als bij de eerste, had ook bijna precies dezelfde kleuren en eenzelfde techniek, maar het is toch helemaal anders geworden.

Van resin-pouring heb ik nooit gehoord, lijkt het er op?

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-21 17:28

Wat gaaf!

En ja resin pouring kan erop lijken. Alleen je gebruikt geen verf maar epoxy. Ik ben daarmee bezig en ook met alcohol inkt. Ook leuk want het verandert nog tijdens de uithard tijd haha.

Hiraeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-21 12:33

Wat een smaakvolle kleurcombinaties! _/-\o_ Ik heb het een YouTuber (Jenna Marbles :') ) wel eens zien uitvoeren, maar zij bewees eigenlijk hoe tricky het kan zijn. Wat dat betreft zien deze werken er veel beter uit. :D