Ik ben bezig met het verbouwen van de zolder naar mijn eigen ‘home office’. Ik hou van schrijven, tekenen, lezen en mijn konijnen.
Ik krijg dan ook een mega bureau (80 x 360 cm) met 2 zitplaatsen. 1 voor het schrijven en 1 voor het tekenen. Daartegenover heb ik een heerlijk zithoekje gecreerd en mijn 3 konijntjes huppelen ook vrolijk rond in de kamer.
Maar nu.. ik heb echt een fantastisch interieur bedacht en al een beetje bij elkaar gesprokkeld. Alle muren ed zijn wit en ik heb leuke spulletjes in het wit, grijs en verschillende roze tinten.
Het bureau bestaat uit een onderstel van stijgerpijpen (lekker stevig en anti knaag voor de nijnen) met daarop kersenhouten bureaubladen.
Ik heb alles lekker fris en wit met die leuke kleuren en ik denk dat het blad van het bureau onwijs uit de toon gaat vallen..
Nou komt het dus....
Ik heb al jaaaaren een geweldig papieren tafelkleed liggen. Subtiel gebroken wit achtig met kleine grijze konijntjes erop. Ik zit dus in mijn hoofd dat ik dat tafelkleed over de lengte door midden wil knippen en dan op de 1 of andere manier op het bureau wil bevestigen. Ik heb al zitten kijken of zoiets als boeklon ook plakt op bureau maar kom er niet uit.
Mijn vraag aan jullie... iemand een idee hoe dit te doen op een mooie manier? Of andere suggesties (behalve verven want dat gaat niet pakken op deze bladen).
Bokt is goed in helpen dus..... help help!!!
Foto’s voor het idee qua stijl.
Zithoek

Andere hoek met Castle Bunnylot

Gezellig plantje

Big ass bureau onderstel

Twee van de drie kleine schavuiten

En het tafelkleed waar het om gaat.