Ik vind het zooo interessant hoe resin en alcohol inkten met elkaar reageren, kan er echt uren mee bezig zijn haha. Van de week heb ik er een aantal op de foto gezet en ik ben best wel trots op het eindresultaat! Sommige zijn nog een beetje bubbelig, daar moet ik nog wel wat beter aan werken

1. Dit was een van de eerste die ik goot met de nieuwe resin die ik had gekocht, hele erge fijne resin maar nog wel wat bubbels.

2. Groen/rood

3. Deze is een beetje oranje/wit met een klein glinstertje erin van koperkleurig poeder.

4. Vast voor morgen, met een kroontje voor koningsdag

5. Purple Galaxy

6. For luck!

7. Space bouquet nummer 1

8. Roze/goudfolie ruit

9. Paarse bloem met kleine flintertjes goudfolie

10. Doorzichtig met takjes

11. Space Bouquet nummer 2

12. Strikje met goudfolie voor m’n eigen prinses

13. Skullie

14. Deze is geel/groen/blauw met rosegouden folie

15. De achterkant van de tag “Skullie”, met Otje’s naam erop.

Sinds kort heb ik een plotter dus ben nu ook aan het experimenteren met vormen uitsnijden zodat ik die ook weer in de resin kan gieten, en natuurlijk met namen en telefoonnummers achterop de tags

Overigens zijn ze natuurlijk ook leuk te gebruiken als sleutelhanger, of aan een tas of ketting.
Ik vind resin gieten echt super rustgevend om te doen, probeer de kleuren een beetje te sturen enzo.
Pluk nu ook regelmatig wat bloemetjes om te drogen zodat ik die ook weer erin kan gieten. Binnenkort komen er op het balkon wat bakken met kleine bloemetjes erin zodat ik zelf bloemen kan kweken om te drogen