Deze week ben ik een weekje op vakantie, dus ook weer wat tijd om creatief aan de slag te gaan.
Aquarel mee, en aan de slag maar.
Formaat is A4

Naar een referentie van Karen Broemmelsick.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mar_fay schreef:Ja, hij is echt mooi gewordenmooie, nieuwsgierige oogopslag. Die heb je echt goed te pakken.
anca schreef:Prachtig gedaan.
Maflinger_S schreef:Lekker los. Met een complementaire achtergrondkleur was ie er waarschijnlijk meer uitgesprongen maar zo monochroom is wel rustig.
marley93 schreef:Prachtig.
Ereste schreef:Heel erg mooi!
Steefz schreef:Mooie plaat! Weer duidelijk van jouw hand, dus je stijl is erg herkenbaar.Ik vind vooral de zachtaardige blik heel treffend en passend bij de warme achtergrond.
amber15 schreef:Sinds ik zelf met aquarel ben begonnen (nog laaaang niet zo ver als jij), kijk ik er heel anders naar. Zo knap dat je het zo levendig hebt gekregen met zo weinig tinten! Fijn rustig om naar te kijken.
Mars schreef:Práchtig, al jouw werk is zo sprekend en herkenbaar!!
Ania schreef:Weer een mooie plaat! Ik vind de achtergrond juist heel mooi, geeft het rust waardoor je juist het veulen omkadert.
marjoke schreef:Deze vind ik echt prachtig Tineke! Mooie techniek! Ik denk dat ik over het algemeen jouw aquarelwerk sterker vind dan acryl of olie. En dat ligt niet enkel aan mijn voorkeur voor aquarel hoor