Het is al een tijdje geleden dat ik deze gemaakt heb, maar het leek me ineens leuk om ze te plaatsen En soms moet je gewoon heel nodig
hier word ik nou ontzettend blij van. Wat een heerlijke leuke grappige figuurtjes zijn het. Waar heb je ze staan nu?Je had ze zo kunnen insturen voor de bokt kunstbokaal 3 d
karuna schreef: hier word ik nou ontzettend blij van. Wat een heerlijke leuke grappige figuurtjes zijn het. Waar heb je ze staan nu?Ik heb ze achtergelaten waar ik ze gemaakt heb
karuna schreef: hier word ik nou ontzettend blij van. Wat een heerlijke leuke grappige figuurtjes zijn het. Waar heb je ze staan nu?Je had ze zo kunnen insturen voor de bokt kunstbokaal 3 dBokt kunstbokaal is alleen paard gerelateerde kunst helaas.TS knap gedaan
"Wij zijn de kleine eikeltjes, blij als het guur en herfstig is.."Wie is er oud genoeg om hem af te maken...?Ik vind ze geweldig trouwens!
Kuggur schreef:"Wij zijn de kleine eikeltjes, blij als het guur en herfstig is.."Wie is er oud genoeg om hem af te maken...?Ik vind ze geweldig trouwens!wij hebben kleine pukkeltjeshopen dat 't geen herpes isAldus de overpeinzingen van Freek de Jonge
Ik las de titel en ik dacht: kan je wel nummer van mijn ex geven?Bleken andere eikels te zijnWel erg leuk!
karuna schreef:wij hebben kleine pukkeltjeshopen dat 't geen herpes isAldus de overpeinzingen van Freek de JongeDat was snel! Ik ben gelukkig niet de enige die zich dat herinnert