Toevallig kwam ik op Instagram weer eens een maandelijkse challenge tegen en aangezien ik nu eigenlijk niets nuttig te doen heb dacht ik dat het de ultieme kans was om dit jaar eens mee te doen. De uitdaging zal hem bij mij niet zo zeer bij de onderwerpen liggen (alhoewel ik bij sommige toch eens goed ga moeten nadenken wat ik er van ga maken!) maar eerder bij het volhouden om elke dag te tekenen. Ik ben alleszins al niet goed begonnen want ik zat al 3 dagen achter

Maar om dat goed te maken doe ik er dan meteen twee in één keer. Ik verbaas me er wel een beetje van hoe leuk ik het vind om mee te doen! Er is ook een speciale Discord groep en het is zo gezellig en tof om iedereen hun creaties en vooral interpretaties van de onderwerpen te zien.

Dit zijn de onderwerpen:

En dit zijn mijn creaties voor dag 1 en 2. Helaas heb ik niet zo'n heel goede scanner, kleur pikt hij niet zo goed op helaas en de kwaliteit is niet super. Maar goed, ik moet het er maar even mee doen. Ik ga, indien mijn schetsboekje het toelaat, lekker experimenteren met verschillende mediums en stijlen. Ik ga echt proberen om mijn creativiteit wat los te laten.
Dag 1: Percheron
Normaal had hij appeltjes maar daar was ik een beetje te lui voor.
Dag 2: Mari Lwyd
Indien ik het niet vergeet zal ik hier uiteraard ook de rest posten. En indien dat wel zou gebeuren, dan kan je ze zeker hier terugvinden!
https://www.instagram.com/kaatdlx_art/Alvast bedankt voor het kijken en tot de volgende