[SCH]Tips gezocht! Hond en konijntje in aquarel :)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sheran

[SCH]Tips gezocht! Hond en konijntje in aquarel :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-21 18:40

Sommigen van jullie weten misschien wel dat ik tijdens de lockdown vorig jaar met schilderen ben begonnen :). Ik begon wat te prutsen aan de hand van wat tutorials en begon daarna steeds meer eigen dingen te doen en te durven. Sommige dingen mislukten, andere vielen mee :))
Mijn 'oudere' en andere werkjes kun je ook zien op mijn instagrampagina als je het leuk vindt: www.instagram.com/machteldswatercolours

Ik merk dat ik dieren het leukste vind om te doen, en ik heb de afgelopen tijd ook wat dieren voor vrienden geschilderd. Ik ben benieuwd of jullie nog tips hebben! Ik leer graag dus alles is welkom :j

1. De hond van mijn ex-huisbazen:
Afbeelding

2. Konijntje van een vriendin. Deze lijkt wel heel erg zwartwit.
Afbeelding

Safiera

Re: [SCH]Tips gezocht! Hond en konijntje in aquarel :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-21 20:17

Tips heb ik niet... maar ik vind ze allebei erg mooi! Ga ook zeker op instagram kijken :j

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-21 20:38

Dank je wel! En dank je wel voor de follow <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-21 20:42

Wat maak je ontzettend leuke werken! Ik heb je meteen even gevolgd op Instagram! :D
Voor de hond heb ik geen tips, die vind ik gewoon ontzettend leuk!

Voor het konijntje: op zich kan hij heel goed als monochromatisch werk, maar als je er meer kleur in wilt bij iets zwarts, raad ik je aan om wat kleuren te mengen zodat je wat meer kleurdiepte krijgt. :)

horsiegek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-21 20:43

Heel erg leuk, lief en zacht neergezet!

Kan het zijn dat ik zowel bij hond als konijn nog een (gum) lijn zie boven het hoofd? Als tip dan om de schets nog lichter neer te zetten met een potlood van maximaal HB dikte.

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-21 20:53

@Mkango: Dank je wel <3 Ik heb je teruggevolgd, prachtige dingen maak je! Dank je voorde tip over het konijn! Ik zat inderdaad een beetje in dubio: hij lijkt monochromatisch ook wel ok, maar eigenlijk was mijn plan hem in kleur te doen :).

@horsiegek: Dank je wel, en goed gezien! Bij de hond was hij te dik neergezet, bij het konijn heb ik hem nog niet weggehaald (want ik had geen gum :') Lockdownstruggles :') )