[DIGI] The Peggles & the bestest boii

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

[DIGI] The Peggles & the bestest boii

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-21 01:10

Oké, hierna stop ik met mijn frutsels in losse topics showen met gekke titels, maar mijn twee onbereikbare schatjes verdienen hun eigen topic (en een plek aan mijn muur op groot formaat zodat ik elke dag naar ze kan kijken :)) ).

Peggy McKay op links, Young Bernie rechts. Dit keer geen spannende race-afbeeldingen, want ze hebben geen race gewonnen en bovendien wilde ik ze vastleggen zoals ik ze het liefste zie: ontspannen.
Afbeelding

En twee afbeeldingen op 100%.
Afbeelding

Afbeelding

Toushie

Re: [DIGI] The Peggles & the bestest boii

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-21 01:22

Erg mooi gedaan weer. Je hebt Young Bernie een enorm zachte en lieve uitdrukking gegeven zo komt hij over op je beeld :)

Nayomie

Re: [DIGI] The Peggles & the bestest boii

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-21 10:26

Wauw prachtig! Het lijkt net een pastel tekening. Welk programma gebruik je en gebruik je een speciale brush hiervoor? :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-21 11:46

Toushie schreef:
Erg mooi gedaan weer. Je hebt Young Bernie een enorm zachte en lieve uitdrukking gegeven zo komt hij over op je beeld :)

Dank je! Bernie is ook een ontzettend zacht en lief paard, ook een beetje verlegen. <3

Nayomie schreef:
Wauw prachtig! Het lijkt net een pastel tekening. Welk programma gebruik je en gebruik je een speciale brush hiervoor? :D

Thanks! :D
Ik doe alles in Photoshop. De achtergrond is gedaan met een combinatie van brushes uit de Oil Paint en Impastus sets van Grut, de paarden zijn gedaan met twee custom brushes van Aaron Blaise: een harde ronde brush voor de schets - niet dat je die per se nodig hebt, want die heeft PS ook, maar die zijn niet geladen in mijn presets :)) - en de charcoal brush die ik een beetje getweaked heb. :D