Een wat meer close-up op ongeveer 1/3 van het originele formaat van ieder individueel paard.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Selina schreef:Thanks! Die brush kwam ik per toeval tegen. Was eigenlijk op zoek naar een brush om mee te schetsen - waar deze dan weer wat minder geschikt voor is, maar hij leende zich perfect voor de tekst.Hele toffe serie geworden, ze passen goed bij elkaar. Dat handgeschreven eronder vind ik ook er goed bijpassen.
eva1969 schreef:Dank je! Er is in ieder geval een print onderweg, maar helaas zat er na bijna een jaar werkloosheid van mijn kant geen lijst meer in het budget. Ik heb wel gezegd dat we daar samen nog wel naar kunnen kijken tzt, en misschien een mooie lijst laten maken.Prachtig geworden, dat is een hele mooie inlijsting waard!
Mijn oog blijft naar dat blauwe bontje trekken, zo mooi!
Kaplaars schreef:Prachtig!! Echt heel mooi!
Je hebt hun uitdrukkingen echt weten te pakken!
Solleke_Noah schreef:Hele leuke serie! Ik vind die met het 'masker' de allerleukste. Inkaderen
Art_Ificious schreef:Dank je!Hele speciale serie. Erg knap gedaan.
Klein vraagje, waarom worden bij bepaalde zulke speciale bitten gebruikt? (zoals bv bij Magic Sword en de 2 daaronder). Puur uit interesse om wijzer te worden niet uit kritiek ofzo.
MarlindeRooz schreef:Thanks!Doodels???
Prachtige gemaakt!
fransje23 schreef:Prachtig!
Wat een mooie herinneringen zo!
AlwaysH schreef:Wauw, wat heb je dit gaaf neergezet!!