Selina schreef:Hele toffe serie geworden, ze passen goed bij elkaar. Dat handgeschreven eronder vind ik ook er goed bijpassen.
Thanks! Die brush kwam ik per toeval tegen. Was eigenlijk op zoek naar een brush om mee te schetsen - waar deze dan weer wat minder geschikt voor is, maar hij leende zich perfect voor de tekst. 
eva1969 schreef:Prachtig geworden, dat is een hele mooie inlijsting waard!
Mijn oog blijft naar dat blauwe bontje trekken, zo mooi!
Dank je! Er is in ieder geval een print onderweg, maar helaas zat er na bijna een jaar werkloosheid van mijn kant geen lijst meer in het budget. Ik heb wel gezegd dat we daar samen nog wel naar kunnen kijken tzt, en misschien een mooie lijst laten maken. 
Leuk dat je dat zegt over het blauwe bontje! Die heb ik namelijk deels moeten improviseren, haha. Hij was bruin op de referentiefoto, maar a) vond ik dat geen mooie kleur, en b) zijn de kleuren van de silks zwart met blauw, dus ik heb besloten hem blauw te maken. 
Kaplaars schreef:Prachtig!! Echt heel mooi!
Je hebt hun uitdrukkingen echt weten te pakken!
Thanks!
Solleke_Noah schreef:Hele leuke serie! Ik vind die met het 'masker' de allerleukste. Inkaderen

Die vind ik stiekem ook het best gelukt, haha. Ik zie ook best wel een verschil tussen de eerste (Cinquain) en de laatste (Skycutter).