De eerste twee maakte ik met mijn juf

Maar het is gelukt, en ik ben er heel blij mee

Formaat is ongeveer A4.
Nu heb ik een drieluik met deze twee:

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mkango schreef:Ooo, heel vet! Alle drie zijn ze gaaf, maar die links onderin vind ik wel echt heel mooi.
La_Lune schreef:Gaaf! Mooie kleuren heb je gebruikt.
Heb er nooit bij stil gestaan dat dit iets is wat je kan leren, voel me heel blond nu
loez schreef:Gaaf! Bekende van mij heeft samen met haar ik geloof?) tante een eigen bedrijf hier in! glesumart. Super gave (ook moderne) dingen die je hier mee kunt maken!
In ons huis hebben we een glas in lood raampje. Dit hebben de oude eigenaren in dubbelglas laten verwerken toen het huis voorzien werd van dubbelglas! Heel mooi!
Kaplaars schreef:Prachtig!!
Heel mooi abstract, maar toch herkenbaar als paarden.
Nickeltje schreef:Oh, wat gaaf zeg!!
Dieuwke_ schreef:Ik vind dit absoluut de gaafste! Hoewel ik al jou werk fantastisch vind
Amalarab schreef:[ [url=m/D4tDd9.jpg]Afbeelding[/url] ]
Supermooi deze!!
Mars schreef:Jij kunt ook álles!!
Geweldig mooi
Seven schreef:Die achteraan zicht is ook echt mijn favoriete, wat een mooi rustig beeld en prachtige kleuren. Alsof je mee kijkt met het paard
Jis_ schreef:Heel mooi ook deze!
assie schreef:Je nieuwste is echt zo prachtig. Heel mooi
Lukasje schreef:Wauw zeg! Erg mooi! Chique dat je dat kan
Miran schreef:Gaaf! Heb je deze nu voor je raam hangen?
Prima2Donna schreef:Ze zijn alledrie prachtig! Stiekem ben ik wel een beetje jaloers op hoe mooi je altijd alles maakt.
Je nieuwste zou ik zelfs zo willen hebben
Steefz schreef:Je bent ook echt van alle markten thuis, hè?
Ik vind ze stuk voor stuk prachtig! Hoe lang doe je over 1 zo’n paneel? Het ziet er behoorlijk bewerkelijk uit!
Supervixen schreef:Tof hoor, mijn vader heeft dit ook een hele tijd gedaan. Hij kan het helaas niet meer vanwege zijn gezondheid. Hij heeft het zichzelf geleerd.
Deze hebben wij hangen. Een gekko.
[ [url=m/Bl3daH.jpg]Afbeelding[/url] ]