Verdrietig liep Lisa de trap op. Haar zusje had nieuwe playmobil gekocht, die vandaag was binnengekomen. Ze had geholpen met het openmaken van de doos en had toen aangeboden alles leuk neer te zetten zodat ze ermee kon spelen. Dat mocht. Maar toen ze het wou doen, pakte Eva, haar andere zusje, allerlei spullen van de tafel. 'Eva, mag ik het, dan kan ik het leuk neerzetten!' vroeg ze. Maar Eva schudde haar hoofd en klemde alles in haar handen. Ze probeerde het nog een paar keer, maar Eva hield voet bij stuk: ze mocht het niet hebben. Sofie, van wie alles is, bemoeide zich ermee: 'Eva, geef het aan Lisa!' Maar Eva deed het niet. En toen werd ze boos. Boos op Lisa. Ze liep naar Lisa toe en trapte op haar enkel. 'Au!' riep Lisa. De tranen sprongen in haar ogen. Wat gemeen van Eva om haar een trap te geven! Haar moeder kwam de kamer in. 'Wat zijn jullie weer gezellig. Doe eens wat zachter, je vader slaapt!' Maar Lisa kon er niks aan doen! Eva trapte haar. Maar ja, dat zou haar moeder vast niet geloven. 'Wat is er nou weer?' vroeg moeder toen ze Lisa huilend zag zitten. 'Eva trapte me!' Lisa stond inmiddels voor haar kamerdeur. Ze drukte de klink naar beneden en stortte zich huilend op bed. Ze logde in op haar laptop. Eigenlijk moest ze nu nog huiswerk maken, maar daar had ze geen zin in. Ze logde in op Bokt en besloot haar verhaal te typen. Spoiler:
Zoals je ziet heb ik mijn verhaal, maar dan net anders, getypt. Ik heet geen Lisa en mijn zusjes geen Eva en Sofie, maar verder lijkt dit heel erg op mijn verhaal.
Dit gaat verder.