Ik hou al mijn hele leven van foto’s maken, meestal was dit met mijn telefoon (iphone 7).
Nadat ik van mijn zus een camera samsung nx10 mocht lenen, werd de liefde alleen maar groter en mag ik mezelf officieel hobby fotograaf noemen, daar hij toch wel 3-4 x per week de kast uit komt
Nu, ik ken hier geen h*l van.

Ik heb al geprobeerd om wat topics uit te spitten, maar daar lijken ze gewoon een andere taal te praten.
Een budget heb ik momenteel nog niet om te spenderen, zowel voor nieuwe lenzen als voor cursussen e.d., ons geld wordt namelijk opgegeten door onze kinderen, hond, kat en paarden.

Dus, als jullie een momentje tijd hebben om deze leek wat kennis bij te schaven: ALLE tips, over instellingen tot bewerkingen toe, mogen hieronder gereageerd worden. Aub rekeninghoudend met het feit dat ik nog geen termen of afkortingen ken.

Hieronder een paar fototjes die ik al gemaakt heb, zowel met de samsung nx10 als met de canon eos 1300D. Hier mag zeker ook kritiek en verbeterpunten op gegeven worden. Mijn arme kinderen en beestenboel moeten hier helaas vaak aan geloven
Ik voeg morgen nog even toe welke lens erop zit, heb em niet bij de hand nu.
Alvast heel erg bedankt!