Daihyo's Jim, aquarelverf en witte gouache (plakkaatverf) op 300 grams Waterverf papier

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
culaccino schreef:Wat een gaaf portret, zeg! Dat blauwe kleurt er ook mooi bij. Hopelijk krijg je vanaf nu de smaak van het tekenen en schilderen weer te pakken, want ik vind je erg goed!
Isabel_k schreef:Heel mooi! Ik herkende hem gelijk. Ik vind dat je ook heel mooi een 'los' maar toch herkenbaar portret hebt geschilderd! Dat is precies wat ik heel mooi vind aan een schilderij of tekening. Een foto is voor mij toch heel erg waarheidsgetrouw. Zoiets als dit zou ik nog wel aan de muur willen haha.
Steefz schreef:Wat een leuke, vlotte stijl! Ik kan niet anders zeggen dan dat ik het een heel geslaagd portret vind. Je maakt mooi gebruik van licht en schaduw en de complementaire lucht maakt het helemaal af.
Jis_ schreef:Leuk dat dit paard je inspiratie gaf en dat is goed te zien aan het resultaat, heel erg mooi!Prachtige kleuren!
Marije_jiplover schreef:Wow, die is mooi en ook heel goed gelukt en gelijkend
Daihyo schreef:Oh wat mooi dat Jims verhaal jou zoveel inspiratie heeft kunnen geven
Wat een mooie losse stijl heb je.
mar_fay schreef:De keuze voor deze achtergrond is echt een goede, het geheel komt er veel meer mee naar voren. Lekker los en vrolijk portret! En wat fijn dat je weer uit je dipje bent