Een paar jaar geleden maakte ik tijdens mijn stage in Zuid Afrika dit werk voor een poster voor een netwerkevenement gericht op vrouwen. Het was eigenlijk puur een experiment, maar iedereen was er zo van onder de indruk dat de aanwezige minister en de voormalig Public Protector van SA allebei vroegen of ze één van de gedrukte posters mee mochten nemen. Ik heb hem uiteindelijk ook in nog groter formaat aan de Ambassadeur gegeven als afscheidscadeautje toen mijn stage ten einde liep.
Na jarenlang niets meer gedaan te hebben met deze stijl, vroeg mijn vader van de week waarom ik eigenlijk niet wat meer werken maak, dus zo geschiedde. Dit is puur een experiment geweest en ik merk dat deze pose wat dynamiek mist om het net zo mooi uit te laten komen als de eerste afbeelding, dus dat is iets waar ik in het vervolg aan moet denken, maar zonder experimenteren kom je nergens.
Om die reden wilde ik hem toch graag delen. Ik hoop in de toekomst meer van dit soort werken te gaan maken, want eigenlijk bevalt het me wel.
Laatst bijgewerkt door Firelight op 03-01-21 02:13, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Topictitel op verzoek van TS gewijzigd