[CHALLENGE] Tekenen/schilderen 2021

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41598
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Re: [CHALLENGE] Tekenen/schilderen 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-21 19:42

Morgen is de deadline :P.

Ik ga Instagram maar opgeven :'). Opgebouwd naar ca 200 likes met 1000+ reach, nieuw algoritme, terug naar ca 70 likes. Terug opgebouwd naar ca 120-150 likes en weer 1000 reach. Nieuw algoritme, terug naar af :'). Wat is er dan nog leuk aan dingen delen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-21 19:45

_San87_ schreef:
Morgen is de deadline :P.

Ik ga Instagram maar opgeven :'). Opgebouwd naar ca 200 likes met 1000+ reach, nieuw algoritme, terug naar ca 70 likes. Terug opgebouwd naar ca 120-150 likes en weer 1000 reach. Nieuw algoritme, terug naar af :'). Wat is er dan nog leuk aan dingen delen...
Nee, vandaag al blijkbaar. :oo "Voor 21 mei" staat er. Maar hij is iig verzonden!

Ja, kak is dat hè. -O- Ik snap dat ze willen dat mensen meer gaan adverteren, maar ik ga niet adverteren voor m'n hobby. Nam ik nou opdrachten aan, wilde ik het best overwegen, maar dat doe ik (voorlopig) niet en zelfs al zou ik het wel doen, dan weet ik niet of de Instagram advertenties daar het geschikte kanaal voor zijn gezien de kosten. Die zijn meer ingesteld op eCommerce.

Ayasha
Blogger

Berichten: 57949
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-21 19:50

Succes San! Hij is prachtig!

In België (in mijn dorp) is er actie dus ik ben een beetje afgeleid geraakt. _O-

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41598
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-21 19:55

Mkango schreef:
_San87_ schreef:
Morgen is de deadline :P.

Ik ga Instagram maar opgeven :'). Opgebouwd naar ca 200 likes met 1000+ reach, nieuw algoritme, terug naar ca 70 likes. Terug opgebouwd naar ca 120-150 likes en weer 1000 reach. Nieuw algoritme, terug naar af :'). Wat is er dan nog leuk aan dingen delen...
Nee, vandaag al blijkbaar. :oo "Voor 21 mei" staat er. Maar hij is iig verzonden!

Ja, kak is dat hè. -O- Ik snap dat ze willen dat mensen meer gaan adverteren, maar ik ga niet adverteren voor m'n hobby. Nam ik nou opdrachten aan, wilde ik het best overwegen, maar dat doe ik (voorlopig) niet en zelfs al zou ik het wel doen, dan weet ik niet of de Instagram advertenties daar het geschikte kanaal voor zijn gezien de kosten. Die zijn meer ingesteld op eCommerce.

Oh ja idd, goed punt :'). Ik heb m twee weken geleden al ingezonden.

Ja joh, irritant. Ik denk erover een Facebookpagina te maken :).

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41598
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-21 19:56

Ayasha schreef:
Succes San! Hij is prachtig!

In België (in mijn dorp) is er actie dus ik ben een beetje afgeleid geraakt. _O-

Dank je wel :D.

Wat voor actie?

Seven

Berichten: 21204
Geregistreerd: 28-05-05
Woonplaats: Drenthe

Re: [CHALLENGE] Tekenen/schilderen 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-21 20:01

Ik wou dol graag iets insturen maar kwam er niet aan toe en kon gewoon niets bedenken :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-21 20:04

Ik was heel erg bang dat mijn werk niet genoeg zou voldoen aan het thema, maar bij het zien van sommige andere werken, denk ik dat het wel meevalt. :P

Seven

Berichten: 21204
Geregistreerd: 28-05-05
Woonplaats: Drenthe

Re: [CHALLENGE] Tekenen/schilderen 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-21 20:06

Ik heb er nog niets van gezien
De site wil bij mij niet openen of beter gezegd hij vernieuwd niet dus ik krijg geen werken te zien helaas

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41598
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-21 20:06

Mkango schreef:
Ik was heel erg bang dat mijn werk niet genoeg zou voldoen aan het thema, maar bij het zien van sommige andere werken, denk ik dat het wel meevalt. :P

Er staan idd een aantal tussen die echt wel heel mooi zijn, maar naar mijn mening niet aan het thema beantwoorden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-21 20:07

_San87_ schreef:
Mkango schreef:
Ik was heel erg bang dat mijn werk niet genoeg zou voldoen aan het thema, maar bij het zien van sommige andere werken, denk ik dat het wel meevalt. :P

Er staan idd een aantal tussen die echt wel heel mooi zijn, maar naar mijn mening niet aan het thema beantwoorden.
Ja, precies dat. :j

Seven schreef:
Ik heb er nog niets van gezien
De site wil bij mij niet openen of beter gezegd hij vernieuwd niet dus ik krijg geen werken te zien helaas
Ook niet als je in een incognitovenster opent?

Jis_

Berichten: 11598
Geregistreerd: 13-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-21 20:11

Mooi vlot en los werkje Seven! :j

Super mooie kleuren San. <3 Succes.

Heel benieuwd naar jouw inzending Mkango. Jij ook succes.

Insta vind ik helemaal niks, ben sowieso niet goed in PR helaas. En voor opdrachten wil
ik dat ook niet.

Seven

Berichten: 21204
Geregistreerd: 28-05-05
Woonplaats: Drenthe

Re: [CHALLENGE] Tekenen/schilderen 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-21 20:13

Nee ook al geprobeerd, cookies weg hielp ook niet.

Mar heb momenteel meer problemen kom ook niet meer op mijn kwpn dashboard :(

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41598
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-21 20:19

Mkango schreef:
_San87_ schreef:

Er staan idd een aantal tussen die echt wel heel mooi zijn, maar naar mijn mening niet aan het thema beantwoorden.
Ja, precies dat. :j

Seven schreef:
Ik heb er nog niets van gezien
De site wil bij mij niet openen of beter gezegd hij vernieuwd niet dus ik krijg geen werken te zien helaas
Ook niet als je in een incognitovenster opent?

Ik vind het iig een moeilijke keuze. En dan komt er nog een deel bij :)). Zou niet graag in de jury zitten, denk ik.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41598
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-21 20:19

Seven schreef:
Nee ook al geprobeerd, cookies weg hielp ook niet.

Mar heb momenteel meer problemen kom ook niet meer op mijn kwpn dashboard :(

Op de telefoon of een andere machine al geprobeerd?

Seven

Berichten: 21204
Geregistreerd: 28-05-05
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-21 20:20

Naar nogmaals proberen en heb ze nu wel gezien.
Heb toch nog iets ingestuurd :D :=
M'n beachy mag misschien wel mee doen

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41598
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-21 20:24

Seven schreef:
Naar nogmaals proberen en heb ze nu wel gezien.
Heb toch nog iets ingestuurd :D :=
M'n beachy mag misschien wel mee doen

Moet portret zijn he, niet landschap.

Seven

Berichten: 21204
Geregistreerd: 28-05-05
Woonplaats: Drenthe

Re: [CHALLENGE] Tekenen/schilderen 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-21 20:30

Ah ja is ook zo nouja we zien het wel
:D
Dat krijg je als je twee dingen tegelijk doet :=

Anoniem

Re: [CHALLENGE] Tekenen/schilderen 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-21 21:17

Draai je hem toch gewoon een kwartslag? Het is kunst, dan kan alles. :))

Ayasha
Blogger

Berichten: 57949
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-21 21:36

_San87_ schreef:
Dank je wel :D.

Wat voor actie?

Ze zijn hier in de buurt en militair en "wat" munitie kwijt geraakt. :+ Een deel van de munitie (vier raketwerpers) hebben ze al terug gevonden in een auto die hij bedraad had naar een granaat. (als ze de deur open deden ontplofte de auto dus.)
Maar de militair zelf is al van maandag spoorloos. :+
Hij is volgens het leger nog steeds voldoende bewapend om een kleine oorlog te voeren en zijn doelen zijn oa onze huidige regering en Marc Van Ranst. :+
Dus het dorp zit hier vol met militairen die met machine geweren staan en controlepunten enz. :')
een aantal wegen en natuurgebieden zijn in het geheel afgesloten en "omsingeld".... Voor deze man alleen is het terrorisme dreigingsniveau naar het hoogste niveau getrokken. Waarom ze van één man zo bang zijn weet ik trouwens niet.

Anoniem

Re: [CHALLENGE] Tekenen/schilderen 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-21 21:39

Oooo, is dat bij jou in de buurt? :oo Ik heb er wel over gelezen hier in de media, ja... Geloof dat er nu ook Nederlandse politie heen gegaan is om te helpen zoeken.

Ayasha
Blogger

Berichten: 57949
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-21 21:41

:j Momenteel zit hij zo ongeveer in onze achtertuin áls hij daar uberhaupt zit. :)) Ik hoop dat ik morgen naar mijn kinesist geraak want die zit een paar dorpen verder en naarmate ze langer zoeken wordt het moeilijker en moeilijker om dit dorp in of uit te geraken. >;)

Ik ga de Jürgen niet lief vinden als hij tussen mij en mijn kine afspraak komt. >;)
Ik weet dat ze van uit Duitsland en NL hulp gevraagd hebben. DL had er vanmorgen al gezonden. NL had er klaar staan maar weet niet of ze die ook gestuurd hebben inmiddels. Tis echt een heel vaag verhaal.

Anoniem

Re: [CHALLENGE] Tekenen/schilderen 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-21 21:41

"Jullie dachten dat Jürgen gevaarlijk was? Wacht maar tot hij mij tegenkomt na mijn gemiste kine-afspraak." ~~}>

Jis_

Berichten: 11598
Geregistreerd: 13-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-21 23:10

:') _O-

Ayasha
Blogger

Berichten: 57949
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-21 23:52

}:) :Y) eerst doe ik heel kwetsbaar en onschuldig (met mijn 1.50m) en zodra hij afgeleid is sla ik ‘m gewoon keihard op z’n neus, }:)
En als ie wat terug wil doen zeg in gewoon ‘neem iemand van je eigen grootte l*l!’

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-21 00:01

Ayasha schreef:
}:) :Y) eerst doe ik heel kwetsbaar en onschuldig (met mijn 1.50m) en zodra hij afgeleid is sla ik ‘m gewoon keihard op z’n neus, }:)
En als ie wat terug wil doen zeg in gewoon ‘neem iemand van je eigen grootte l*l!’
Beelddenker, ik zie dit helemaal voor me. _O-


Dit is trouwens mijn huidige projectje waar ik niet tevreden over ben, The Tetrarch:
Afbeelding

Even een screenshot gemaakt van wat ik allemaal open heb staan in Photoshop aan palet, referentiefoto's etc. Er zijn alleen maar z/w foto's van hem, want hij is geboren in 1911 en heeft alleen in 1913 gekoerst, dus welke kleur hij daar precies had, is gokken. Hij was iig een schimmel en lijkt als 2-jarige nog vrij donker geweest te zijn. Met stippen. 8-)