In januari rondde ik dit schilderij af. De opdracht was een vertaling van een hardstyle festivalstage. Het werken met acryl (en schilderen in zijn algemeenheid) was nieuw voor mij. Formaat 100x70

Na nog een dergelijke opdracht was ik zo uit mijn comfortzone dat ik snel weer teruggreep naar waar mijn hart ligt, dierenportretten met pastelpotlood en in april rondde ik deze af. Formaat A4

In mei kreeg ik een opdracht voor een hondenportret en oh wat was dit een leuk dier om te tekenen, ik werd er blij van! Half juni was ie af.Formaat A4

Daarna had ik zin iets voor mezelf te tekenen, ik had in mijn moestuin een slakje aangetroffen op de muntplant en dat ging m worden. Formaat 20x15

En toen kwam de uitdaging van het jaar voor mij, mijn eigen boxer Waylon, op groot formaat 50x50, ik vond het heftig en het heeft ook wel even geduurd voor ik m af vond. Het was inmiddels oktober

Tegelijkertijd met de tekening van Waylon, omdat het streepjes zetten af en toe zeer eentonig was, was ik begonnen aan iets dat wederom volledig buiten mijn comfortzone lag. De opdracht was, een schilderij: figuratieve skyline in roodtinten. Doodeng vond ik het, maar ondanks dat het niet mijn ding is, tevreden met het resultaat. Formaat 100x70

Hierna volgde weer een tekenopdracht, twee honden op een tekening waarvan er een helaas al was overleden. Goede foto's waren er ook niet van en ik heb best gestruggled, maar met wat tips en tops uit het 'challenge topic' hier op bokt kwam het uiteindelijk goed, en nog net af voor 5 december. Formaat A3

Omdat ik me ook graag met schilderen wil verbeteren een ijsvogeltje op 30x30 doek in acryl gemaakt

Ook had ik nog suedekarton liggen waar ik de volgende twee tekeningen op ongeveer A4 formaat heb gemaakt

Het hertje was bedoeld voor mezelf maar een kwartier na het plaatsen op mijn instagrampagina kwam een verzoek en inmiddels hangt het op een babykamer, dat vind ik zó leuk!
Het jaaroverzicht eindigt met een WIP, dat krijg ik dit jaar niet meer af maar wil ik wel graag nog delen, naar een foto van Kathleen van Winden Horsephotography

Ik heb nog wel wat meer dingen gemaakt maar op de bovenstaande ben ik wel het meest trots

Met heel veel artistieke zin ga ik het nieuwe jaar in en wens ik iedereen een creatief en divers 2021!