[FOTO] Stedelijke habitats in 2020

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

[FOTO] Stedelijke habitats in 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-20 17:19

De afgelopen jaren heeft door drukte fotografie op een wat laag pitje gestaan, maar daar wilde ik in 2020 verandering in brengen. Door gezondheidsproblemen aan mijn kant heb ik nog steeds niet zoveel kunnen doen als ik wilde, met name in de eerste paar maanden van het jaar, maar vanaf juni heb ik toch regelmatig de camera gepakt voor wat trips. Hoewel ik genoeg tijd heb doorgebracht in natuurgebieden, leek het me leuk om een keer wat minder gangbare onderwerpen te laten zien, waaronder de bedrijvigheid in de Rotterdamse haven. Ik ben momenteel erg zoekende naar wat ik prettig vind qua nabewerking, dus dat is allemaal een beetje all over the shop.

1. In juni woonde ik nog in Bristol, waar ik deze foto maakte van de Clifton Suspension Bridge.
Afbeelding

In augustus was ik inmiddels weer in Nederland, en ging ik er regelmatig met mijn vader op uit. De landtong in Rozenburg is één van onze favoriete spots om de activiteiten van de haven van Rotterdam vast te leggen.

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4. Zonsondergang vanaf de uitkijktoren.
Afbeelding

5. Schotse Hooglander tussendoor. Deze staan ook op de landtong. :)
Afbeelding

Zo nu en dan gingen we ook wat verder van huis, onder andere naar Schiedam en Dordrecht.
6. Schiedam.
Afbeelding

7. Dordt.
Afbeelding

Terwijl mijn vader een bureau in elkaar aan het schroeven was, trok ik de straten van Rotterdam op om wat foto's te maken.
8.
Afbeelding

9.
Afbeelding

10.
Afbeelding

11. En tot slot legde ik vanmorgen een crewtender van de KRVE vast, wederom op de landtong.
Afbeelding

Volgend jaar hoop ik weer wat meer paarden voor de lens te krijgen en ook eens een keer m'n nest uit te komen vóór zonsopkomst zodat ik daar ook een keer foto's van kan maken. Mocht je willen helpen wat meer paarden in mijn archief te krijgen, stuur vooral een PB voor een shoot. :D Op Instagram vind je wat voorbeelden van foto's die ik heb geschoten van paarden.