Jis_ schreef:Wat een ontzettend leuke challenge zeg en een mooi resultaat!
Het stukje bloesem bij de opzet vooral links boven spreekt mij meer aan dan bij het resultaat. Daar zit een stukje speelsheid in in kleur en penseelstreek wat ik heel erg prachtig vind.

Dat gezegd hebbende zou ik heel waarschijnlijk net als jij ook door zijn gegaan.

Zeker heel erg leuk
en leerzaam.
Eens met je opmerking
maar ik heb geprobeerd om naar het origineel te neigen, daarbij is links onder het meest uitgewerkt
maar het schilderachtige vind ik ook erg aansprekend inderdaad.
En te lang door gaan...
dat ken ik. Helaas...
mar_fay schreef:Zo'n leuk resultaat, heel anders - ik herken jullie beider werk erin. Het was ook heel leuk om te zien welk werk Nina van jou als inspiratie genomen had

Thanks
Een dankjewel
Ik zal haar resultaat ook plaatsen, is wel herkenbaar denk ik 

Dit werk is gemaakt door Nina Tuovinen
senna21 schreef:Wat mooi!
Dankjewel
soeboenoe schreef:Oeh dit lijkt me juist ontzettend moeilijk... In de stijl van een ander werk maken.
Maar wel ontzettend leuk om je horizon te verbreden en wellicht wat technieken bij te leren.
Ik ben vooral fan van de expressie van het rechterpaard, alsof je er bijna een "bries" van het paard bij hoort.
Dat is het ook 
Maar inderdaad ook leerzaam 
En dankjewel
henny_w schreef:Heel mooi gedaan, ik ga met Jis_ mee wat betreft de bloesem linksboven die ik in de opzet ook mooier vind dan in het eindresultaat. Maar verder knap gedaan.
Mee eens
dank voor je reactie
Anniek22 schreef:Super mooi!!!
Thanks
zwanepol schreef:Prachtig en uitgelicht

_San87_ schreef:Jaa, zo'n tof werk

! Het was een leuke challenge, heel leerzaam.
Jij en Nina hebben echt geweldig mooie werken gemaakt.
Dankjewel
er is heel veel moois gemaakt 
kidding schreef:Wauw super mooi gedaan.
Die manen !
Dankjewel