Hallo, Is er iemand die ervaring heeft met het inlijsten achter museumglas? Is het de meerprijs (ik kreeg een prijs door van € 200 per m2) ten opzichte van gewoon glas waard? En welke ontspiegeling kies je dan, want ik begreep dat er ook verschillende gradaties zijn.
Het gaat om het inlijsten van pasteltekeningen trouwens.
Wij hebben 2 lijsten met museumglas, en het is veel mooier dan gewoon glas, een beetje het idee van rokerig, moeilijk uit te leggen, maar wereld van verschil, de ontspiegeling weet ik niet. Het zijn trouwens borduur stukken.
Ik heb ook gekozen voor museumglas. Bij de lijstenmaker had hij de verschillende glas opties op de tekening gelegd. En het verschil is zo groot. Goede verkooptruuk, want als je het verschil ziet, wil je niet anders.
Het spiegelt niet en de kleuren zijn zo mooi. Het lijkt of er geen glas over heen zit. Ik vind het de prijs waard.
Deze foto is buiten de bak gemaakt.
Meneer Anton M dressuur ZZ vaardigheid mennen Aladdin L dressuur M vaardigheid mennen L2 dressuur Madness, draver, 7 overwinningen, kilometer record 1.14.7 Janouk ZZ dressuur ZZ vaardigheid mennen
Meneer Anton M dressuur ZZ vaardigheid mennen Aladdin L dressuur M vaardigheid mennen L2 dressuur Madness, draver, 7 overwinningen, kilometer record 1.14.7 Janouk ZZ dressuur ZZ vaardigheid mennen