Mijn vriend en ik zijn gisteren terug gekomen van onze roadtrip. We zijn naar Duitsland, Oostenrijk, Italië en Zwitserland geweest. Alles bij elkaar hebben we 7000 kilometer gereden in 14 dagen.

Een paar maanden geleden opperde ik om een [***] te kopen om onze reizen eens op een andere manier vast te kunnen leggen. En wat is dit gaaf zeg!

Dit zijn alvast wat foto's van onze trip, ik moet nog een filmpje in elkaar zetten van alle video's die we gemaakt hebben maar dat gaat wel een tijdje duren haha!

De kwaliteit is wat omlaag gegaan na verkleinen en uploaden, gelukkig zijn ze op groot formaat wel echt top! Er zit natuurlijk copyright op de foto's.

1. Eerste stop, Eibsee in Duitsland.

2. Mocht je ooit de mogelijkheid hebben hier heen te kunnen, echt doen! Het is waanzinnig mooi!

3. Waterval in Oostenrijk, de klim was echt super steil en lang maar het was het waard!

4. Riviertje na de waterval

5. Onderweg naar Italië gestopt bij dit pittoreske kasteeltje op een heuvel.

6. Strand in Italië

7. Screenshot uit een filmpje.. Het weer in Italië was echt bizar, we hebben zoveel onweer gehad en zelfs windhozen gezien!

8. Na Italië door naar Zwitserland, persoonlijk mijn favoriete land van deze roadtrip!

9. Ook hier hadden ze super gave meertjes

10. Prachtig contrast

11. Waanzinnig blauwe rivier

12.

13. En de laatste alweer, een spoorlijn over het prachtige blauwe water.

Dat was het al weer.. Hopelijk heb ik jullie een beeld kunnen geven hoe gaaf onze roadtrip was!
Foto's zijn overigens gemaakt met een DJI Mavic Air 2.

Ons schatje!

Een reactie is altijd leuk!