Nadat die camera binnen een korte tijd sneuvelde heb ik eigenlijk nooit meer gefotografeerd. Aan het begin van de corona-crisis klom ik in week 1 al tegen alle muren op.
Al heel snel besloot ik mijn extra tijd te stoppen in het leren van een nieuwe skill - fotografie. Het is een maand of vijf geleden en inmiddels heb ik na een hoop vallen, opstaan, soms een voltreffer, frustraties en veel plezier 5.000 foto's genomen.
Mijn klim in fotografie wil ik hier graag delen. Vooral voor mezelf, maar ook voor tips - dus shoot. 1.

Maart 2020
2.

April 2020
3.

Begin mei 2020
4.

Eind mei 2020
5.

Eind mei 2020
6.

Begin juni 2020
7.

Juni 2020
8.

Augustus 2020
9.

September 2020
10.

September 2020
De paarden begonnen langzaam maar zeker een beetje scheel te kijken van al mijn oefen-perikelen.
Gelukkig voor hen kreeg ik twee nieuwe modellen in huis. 11.

Augustus 2020
12.

13.

14.

15.

En als laatste een foto van het voskleurige gratenpakhuis dat op bijna elke foto staat.
Stiekem vind ik dit één van de mooiste foto's die ik heb gemaakt. Ik herken er heel erg mijn eigen paard in. Logisch, want het is mijn paard, maar ook de bekende features van Joep (rattige manen en dun ruggetje) zijn heel mooi afgebeeld. Ik kan nog ontzettend veel cynische en kritische dingen zeggen, maar dat ga ik niet doen, want wat vind ik fotograferen ontzettend leuk om te doen.
Hopelijk komen er nog een stuk meer dan 5.000 bij.