[FOTO] 5000 foto's in de afgelopen vijf maanden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Isabel_k

[FOTO] 5000 foto's in de afgelopen vijf maanden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-20 16:19

Toen ik tien jaar was kreeg ik mijn eerste digitale camera. De foto's heb ik niet meer, maar het zal wel niet veel soeps zijn geweest. :') Nadat die camera binnen een korte tijd sneuvelde heb ik eigenlijk nooit meer gefotografeerd. Aan het begin van de corona-crisis klom ik in week 1 al tegen alle muren op. :') Al heel snel besloot ik mijn extra tijd te stoppen in het leren van een nieuwe skill - fotografie. Het is een maand of vijf geleden en inmiddels heb ik na een hoop vallen, opstaan, soms een voltreffer, frustraties en veel plezier 5.000 foto's genomen. :+ Mijn klim in fotografie wil ik hier graag delen. Vooral voor mezelf, maar ook voor tips - dus shoot.

1.
Afbeelding
Maart 2020

2.
Afbeelding
April 2020

3. Afbeelding
Begin mei 2020

4. Afbeelding
Eind mei 2020

5. Afbeelding
Eind mei 2020

6.Afbeelding
Begin juni 2020

7. Afbeelding
Juni 2020

8. Afbeelding
Augustus 2020

9. Afbeelding
September 2020

10.
Afbeelding
September 2020

De paarden begonnen langzaam maar zeker een beetje scheel te kijken van al mijn oefen-perikelen. :') Gelukkig voor hen kreeg ik twee nieuwe modellen in huis.

11. Afbeelding
Augustus 2020

12.
Afbeelding

13.
Afbeelding

14.
Afbeelding

15.
Afbeelding

En als laatste een foto van het voskleurige gratenpakhuis dat op bijna elke foto staat. :+ Stiekem vind ik dit één van de mooiste foto's die ik heb gemaakt. Ik herken er heel erg mijn eigen paard in. Logisch, want het is mijn paard, maar ook de bekende features van Joep (rattige manen en dun ruggetje) zijn heel mooi afgebeeld. Ik kan nog ontzettend veel cynische en kritische dingen zeggen, maar dat ga ik niet doen, want wat vind ik fotograferen ontzettend leuk om te doen. *\o/* Hopelijk komen er nog een stuk meer dan 5.000 bij. **\O/**

freedomshet

Re: [FOTO] 5000 foto's in de afgelopen vijf maanden

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-20 08:24

Wat leuk dat je dit hebt opgepakt.

En ik zie heel veel verschil in de foto''s knap gedaan :j

sanne1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-20 09:59

Mooie foto's TS.

Je ziet echt een verbetering in je scherpte diepte in de foto's, maar ook in je compositie ideeën.
Vooral foto 7 van de hond, foto 8 van het paard en foto 12 van de kat springen eruit.

Maar de laatste foto vindt ik ook absoluut heel erg gaaf, vooral dat deze in zwart wit is. Voor mij is het heel duidelijk een paardenrug en hals, maar juist doordat het in zwart wit is straalt er een kalmte vanaf waardoor het voor mij een foto zou zijn die je ook rustig in het groot als eye catcher in een woning hangt zonder dat het gaat vervelen.

Lekker doorgaan met fotograferen en op naar nog 5000 meer :D

Urbiezira

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-20 22:19

Wat een ontzettend mooie vooruitgang, TS! Heel leuk om te zien hoe het zo verandert. De foto's van de katten zijn echt heel leuk vind ik, maar ook zeker de laatste foto van je paard! Fotografeer lekker door zou ik zeggen! :D

Speirs

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-20 22:23

Dat hondje, wat een aandoenlijk koppie <3