Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sanne_com schreef:Ik heb zelf de Wacom Cintiq 16, omdat ik in hetzelfde dilemma zat. Wilde wel een beter/presiezer kunnen werken maar had geen zin in 1000 euro uitgeven. Deze was ±500-600 en ik ben er zelf echt enorm blij mee! Werkt enorm fijn, beeldscherm is ook erg mooi! (Ik weet niet waar je woont maar anders mag je best een keer komen kijken/werken ermee)
Ik hoor ook erg goede verhalen van de Huion tablet, maar persoonlijk nog nooit geprobeerd. Van de XP heb ik wat mindere verhalen gehoord, maar heb er zelf ook geen ervaring mee dus kan er niks over zeggen.
JustMyZtje schreef:Xp pen valt inderdaad van het lijstje, mijn vriend heeft er eentje en daar ben ik ook niet weg van.
Die wacom is inderdaad ook mooi, ik vind het alleen lastig omdat ze relatief duur zijn, (als ik de cintiq wil halen, heb ik liever ook met touchscreen, maar die is dan gelijk boven de 1000 euro)
Ik heb het idee dat prijs kwaliteit bij huion een stuk beter is, alleen heb ik nog niet iemand gevonden die hem heeft.. Die Wacom zal best voldoen, en daarmee weet je ook dat je goed zit, alleen spreekt de prijs mij nog tegen..
Heb je misschien een foto waarop je het scherm aan hebt staan?
Ik woon trouwens helaas niet in de buurt, wel heel erg bedankt!