Even een weekendje fotograferen in Duitsland. Helaas weinig geluk met het weer, alle ochtenden waren wij gehuld in een dikke mist. De laatste ochtend hadden we meer geluk. En dat leverde dan ook weer het beeld op van een manisch rondrennende
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Maureen95 schreef:Wauuuuw
Wat een prachtige foto's heb je gemaakt. Wat voor camera en lens heb je gebruikt?
Mlies schreef:Wauw!! Geweldig mooi.
Waar is dit?
Maureen95 schreef:Echt heel erg mooi! Toch wel tof dat je met een F4 lens je het licht nog zo mooi kan krijgenIk heb verder geen verstand van Nikon maar wel fijn dat je zo tevreden bent met je body. Ik fotografeer ook al een aardige tijd met de Canon 70D Nadat die kapot ging heb ik een paar maanden geleden toch weer dezelfde body gekocht.
Sting schreef:Prachtige fotos! Die brug hebben wij vorig jaar ook gezien, maar toen was hij toch wel minder sprookjesachtig met 100-en bezoekers.
eekhoornerik schreef:Prachtige foto’s TS! Lijkt net een sprookjeslandschap.
We gaan eind september een paar dagen naar de Harz en dan wil ik ook veel fotograferen.
Ik heb de Nikon D5600 met de Nikon 18-105 mm lens, maar had vooral gisterochtend toch veel moeite met het licht. Hij kon niet goed scherpstellen omdat er weinig contrast in het landschap zat door een dik wolkendek en de zon die nog niet hoog stond.
Hoe los jij dat op? Heb je daar misschien een tip voor?
Citaat:En dat leverde dan ook weer het beeld op van een manisch rondrennendedamemet een camera en statief.
Tatjanaa schreef:Prachtige foto's Maaike![]()
Ook weer uit dit topic wat geleerd. Vind dat je een fijne manier hebt van uitleggenCitaat:En dat leverde dan ook weer het beeld op van een manisch rondrennendedamemet een camera en statief.
Hier ben ik ook nog altijd benieuwd naar