Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Blackbirb schreef:wat maakt jou jou in drie zinnen?
LaCiega schreef:Persoonlijk vind ik Bijoux een afknapperhet wordt te vaak gebruikt en voor kij klinkt het wat goedkoop, maar misschien dat anderen dat anders zien.
Misschien kun je een woordspeling maken met 'instagram' en iets edelsteen-gerelateerds?
Instagem is het enige wat in mij op komt... Misschien dat iemand anders iets lehkers kan verzinnen
MoppieFilou schreef:Blackbirb schreef:wat maakt jou jou in drie zinnen?
Pfoe, dat is een moeilijke. Op welke manier bedoel je precies?LaCiega schreef:Persoonlijk vind ik Bijoux een afknapperhet wordt te vaak gebruikt en voor kij klinkt het wat goedkoop, maar misschien dat anderen dat anders zien.
Misschien kun je een woordspeling maken met 'instagram' en iets edelsteen-gerelateerds?
Instagem is het enige wat in mij op komt... Misschien dat iemand anders iets lehkers kan verzinnen
Dat soort dingen (Bijoux of Jewellery) vind ik inderdaad allesbehalve origineel, maar langs de andere kant wil ik er ook wel graag iets in wat duidelijk maakt dat het om sieraden gaat. Lastig...
Autumnn schreef:LaCiega schreef:Instagem is het enige wat in mij op komt... Misschien dat iemand anders iets lehkers kan verzinnen
Wat vpor sieraden maak je?
Ik denk dan eerder dat je niet weet hoe je Instagram schrijft
daantjuhhh schreef:Je kunt ook kiezen voor jewels of gewoon Juwelen in plaats van Bijoux of jewellery.
Ik weet zelf niet of ik de naam van een dier zou doen. Als je dier komt te overlijden. De een vind dit natuurlijk geen probleem en de ander wel.
Autumnn schreef:LaCiega schreef:Instagem is het enige wat in mij op komt... Misschien dat iemand anders iets lehkers kan verzinnen
Wat vpor sieraden maak je?
Ik denk dan eerder dat je niet weet hoe je Instagram schrijft
Autumnn schreef:Misschien super simpel hoor maar gewoon ”(sieraden van) Margeaux” ? Waarom denk je aan een Engelse naam, heb je internationale ambities?
Je hebt een moeilijke, maar mooie naam, Gebruik het in je voordeel
Leukertje schreef:Glammeaux
MoppieFilou schreef:Blackbirb schreef:wat maakt jou jou in drie zinnen?
Pfoe, dat is een moeilijke. Op welke manier bedoel je precies?
Blackbirb schreef:MoppieFilou schreef:
Pfoe, dat is een moeilijke. Op welke manier bedoel je precies?
Het was bedoeld als snelle manier om voor jezelf te weten te komen wat jou bijzonder maakt. Ik vind de meeste namen die nu voorbij komen namelijk nogal standaard. Terwijl het leuke aan een instagram shop hebben, dat het heel
persoonlijk is.
Dingen die je je kan afvragen zijn bijvoorbeeld 'ga ik voor robuuste sieraden of subtiele?' of 'wat voor overkoepelend thema zou ik graag willen?'
Wat is de passie achter je idee? Wat wil je mensen meegeven met je sieraden? Waarom zou iemand bij jouw sieraden kopen ipv bij een van de andere honderden sieradenshops op instagram![]()
Als je dat voor jezelf kunt bepalen, kun je daar beter een naam omheen verzinnen met meer diepgang.
brokjes schreef:Ik zou voornaam+achternaam+jewellery kiezen
Mondy schreef:Je topic past beter bij uit de kunst dus heb hem daarom daarheen verplaatst.
culaccino schreef:Verkoop je een bepaald type of bepaalde stijl van juwelen? Ik zou vooral niet te ingewikkeld doen als je vindbaar wilt blijven
Cayenne schreef:Filou For You.
Faux by Margaux
NatasjavE schreef:Wat voor een soort sieraden zijn het? Maak jij ze zelf? En wat voor een stijl hebben de sieraden?
NatasjavE schreef:Ik zou heel simpel Filou doen. Meer niet.
moonsparkle schreef:Ik vind filoubijoux prima. Het is kort, klinkt goed en je weet waar het over gaat.
DonDon schreef:Kies een naam die ook hoog scoort in de zoekmachine. Daarmee bedoel ik mee te zeggen, verwerk er sieraden in. Zo is meteen duidelijk wat je verkoopt.