Ik merk zelf dat ik al snel denk: zo'n print is geen origineel en moet vooral als voordeel hebben dat het een laagdrempelige optie is om toch iets kunstigs aan de muur te kunnen hangen. Wat ik aan prijzen zie, vind ik dus al snel véél te hoog.

Ik ben echt heel benieuwd of dat gevoel wordt gedeeld en wat de gemiddelde bokker dus een redelijke prijs vind. Dat is dus de vraag in de poll.
Als voorbeeld neem ik even het onderstaande acrylschilderij: het origineel is 30 bij 40 cm groot en de print zou net zo groot worden.
Er zijn natuurlijk heel veel opties aan papiersoorten, maar ik ga voor deze vraag uit van een afdruk op 'gemiddeld' papier, zeg een goede posterkwaliteit.
Ik wil niet ingewikkeld doen met beperkte oplages enzo. Op verzoek zet ik er graag zonder meerprijs mijn handtekening op.
Het formaat van 30 bij 40 mag niet door de brievenbus, een pakketje verzenden kost zeg maar € 7.
Ik kan helaas maar één poll toevoegen, maar ik heb nog twee extra vragen, dus tof als je daarop wil reageren in een reactie.

Vraag 2
Het is ook mogelijk om het schilderij niet af te drukken op originele grootte, maar wat kleiner op A4 formaat. Dat kan door de brievenbus, het verzenden daarvan kost ongeveer € 3.
Wat vind je een redelijk bedrag voor een print van een kunstwerk op A4 INCL die verzendkosten?
En vraag 3
Ik vermoed dat mensen voor het grote originele formaat een wat hogere prijs bereid zijn te betalen dan voor het A4 formaat. Zou je ook kiezen voor het grotere wat duurdere formaat of, als je de keuze hebt, liever voor het iets kleinere goedkopere A4 formaat?
Je mag het ook laten weten als je het hele concept van prints niets vind trouwens.

Ik hoop trouwens dat andere bokkers wellicht ook hun voordeel kunnen doen met de antwoorden!