[Art] Nieuwe hobby

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cantheon

[Art] Nieuwe hobby

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-20 14:38

Al een hele tijd roep ik tegen mijn man dat ik een creatieve hobby wil, waarmee ik iets maak wat daarna ook nog een functie heeft en niet ligt te verstoffen in een kast. Verschillende dingen geprobeerd, maar niks beviel eigenlijk. Hout bleef me wel het meeste trekken.

Twee weken geleden had ik ineens een brainwave. :)* Houten speelgoeddieren figuurzagen. Dus hop naar de bouwmarkt, figuurzaagbeugel gehaald en op wat mdf (hadden we nog liggen) gaan klooien. Dat bleek ik superleuk te vinden (na wat frustraties omtrent gebroken en losgeschoten zaagjes := ), maar mdf is gewoon niet de handigste houtsoort. :')

Afbeelding

Het zag er al wel best leuk uit.

Vervolgens bleek een zwangere vriendin van mij de kinderkamer in safari thema te hebben. Dat gaf de doorslag. Beukenhout gehaald, verf besteld en als een idioot aan het zagen geslagen ( ik had zegmaar 10 dagen de tijd). En nu is daar het eindresultaat, een mobiel waar ik best wel trots op ben :o Er zijn nog best wel verbeterpunten, maar ik heb iets waar ik lol in heb en waar ik anderen ook nog blij mee kan maken. En wie weet, start ik ooit nog eens een kleinschalige webwinkel tegen de tijd dat mijn skills nog wat beter zijn. :Y)

Paar WIP:

Afbeelding

Alles in de grondverf

Afbeelding

Eerste laag uiteindelijke verf

Het eindresultaat:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

hooi

Re: [Art] Nieuwe hobby

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 15:23

Wat een leuk kraamcadeau zeg, knap gemaakt!

Hiraeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 15:45

Een mooier cadeau kun je écht niet krijgen. Ik zou me vereerd voelen als ik iets krijg waar zoveel hard werk en creativiteit in gezeten heeft. :j

Solleke_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 15:54

Superleuk gedaan!

Cantheon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-20 16:18

Dankjulliewel :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 17:22

Wat leuk, en wat een origineel idee! :D
Vooral blijven doen, ik ben benieuwd naar de vorderingen die je gaat maken naarmate je het vaker doet!