Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

:

Ik last vandaag een "tekendag" in. Ik moet ook stallen doen en heb al hooi op weide gegeven. Maar voor de rest ga ik gewoon lekker binnen tekenen. Het wordt hier vandaag tegen de 30 graden en erg benauwd. (het was vanmorgen om 8 uur al benauwd). De paarden staan lekker in de schaduw (daar is het nog fijn.) van hun "bos".
Verf is hier momenteel nog niet echt mogelijk maar wil ik wel weer oppakken zodra ik mijn eigen "ruimte" heb. Dan kan ik alles ook beter organiseren want nu ligt het echt allemaal onhandig.

De eenhoorn en het regenboogje zijn een beetje een running gag. 

Mkango schreef:Waarom ga je niet ook prints van je eigen werk verkopen? Dan hoef je ook niet zo te stressen als je minder werkt en meer tekent.
). Nu moet ik alleen nog illustraties maken waar ik tevreden genoeg van ben om ze als prints te verkopen
Ibbel schreef:Een rhinocerass

Ik zou je illustraties zeker kopen in iets van een kaartenset of zo.
Mkango schreef:Ibbel schreef:Een rhinocerass![]()
Wat een dotje weer, kallipooh!
En niet zo onzeker zijn over het verkopen van prints hoor, ik denk dat daar best wel vraag naar is. Als je wacht tot jij tevreden bent, kun je waarschijnlijk lang wachten, maar ik ken het gevoel.Ik zou je illustraties zeker kopen in iets van een kaartenset of zo.
Dank je, ik zal er dit weekend eens over nadenken!

Ik heb nog wel een account ergens hangen van een jaar of 3 geleden dat ik eventueel weer nieuw leven in wil blazen tzt, waarvan de feed er nu zo uitziet:
Links onderin is overigens gemaakt in Illustrator; is de achtergrond van mijn WhatsApp. Er zijn wel elementen die terug blijven komen, maar het is nog niet echt heel duidelijk "mij" zeg maar. Wat dat aangaat zou het een stuk makkelijker zijn als ik gewoon voor fotorealisme ging in grafiet of kleurpotlood (waarvan ik ook zou willen dat ik daar beter in was).
Mkango schreef:Ohhh wat een geweldig gave werken, zeg! Vooral dat paard en die vis!Ik heb nog wel een account ergens hangen van een jaar of 3 geleden dat ik eventueel weer nieuw leven in wil blazen tzt, waarvan de feed er nu zo uitziet:
[ Afbeelding ]

Jouw werken passen ook prima in van die illustratieboeken 

Ben er mee bezig. Maar heb nog maar een deel van de tekening af.