[TEK] Nefyn Beach

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

[TEK] Nefyn Beach

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-20 22:39

De laatste paar weken ben ik een beetje stuurloos in wat ik met mijn tekenuitspattingen wil. Ik heb ideeën te over, maar niets wat zich echt wil materialiseren, en als ik dan mijn comfort zone dan maar even opzoek en paarden ga tekenen, blijf ik ook daarin binnen m'n comfort zone. Nu traint een vriendin van mij renpaarden, en ik bedacht me dat het wellicht leuk is als ik de door haar getrainde winnaars gedurende dit jaar eens op papier ga zetten. Doordat ik met dit project niet het aanvraagtopic hier of mijn eigen archief kan afstruinen naar foto's die binnen mijn kader passen, hoop ik ook mijn 'visual library' wat verder uit te breiden als het op paarden aankomt en wat meer te kunnen experimenteren met materialen.

De eerste, en tot dusver enige, winnaar van dit jaar, was de vierjarige Nefyn Beach op 3 januari in het Franse Deauville:
Afbeelding

Ik heb bewust relatief weinig detail aangebracht, zeker voor mijn doen, omdat het voor mij heel lastig is om los te werken, dus daar was dit een goede oefening in. De tekening is gemaakt met acrylinkt, grafietpotlood en kleurpotlood.

mar_fay

Re: [TEK] Nefyn Beach

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-20 22:58

Oh, maar die is bijzonder gaaf! Het detail in het hoofd van het paard is perfect en juist door het weglaten creëer je snelheid. Tof werk! :j

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Re: [TEK] Nefyn Beach

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-20 12:45

Eens met mar_fay, heel tof gedaan +:)+. Ik ben benieuwd naar de andere werken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 21:23

Thanks! Het is voor mij wel heel erg wennen om op deze manier te werken, maar ik vond het erg leuk.

San: Ik ben ook benieuwd, maar dan moeten die krengen wel een keer als eerste over de streep komen. :') Vorig jaar bleef het bij één, maar voor dit jaar hoop ik toch op minstens 5. :o