[ART] Cosplay shoot als Phantom of the Opera

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

DJZ

[ART] Cosplay shoot als Phantom of the Opera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-20 19:20

Aangezien mijn vorige cosplay shoot (vorig jaar mei) ook op dit forum geplaatst was, 'dump' ik dit nieuwe topic ook maar hier :P

Maar goed, zoals enkelen van jullie misschien wel weten ben ik vooral fan van Zorro en heb ik hier inmiddels, met en zonder paard, meerdere shoots mee gedaan. Nu kwam kort geleden een nieuw karakter voorbij geglipt, wat mijn aandacht trok. Na een kleine zoektocht over dit karakter, maar besloten om eens een andere cosplay te gaan doen. Het heeft een weer een nieuwe uitdaging gebracht: Namelijk met latex en watten wonden en littekens maken. Make up en schmink zijn/waren een onbekend iets voor mij en er zit nog genoeg ruimte voor verbetering, maar voor een eerste keer, vind ik het geslaagd :D

Nu had ik voor het eerst afgelopen zondag een fotoshoot als dit karakter en ik wil heel graag het resultaat met jullie delen.

Het andere model was op het laatste moment nog opgetrommeld :P De fotograaf is Hans Bazelmans, waar ik inmiddels 3 andere shoots mee heb gedaan. Een heel erg kundige fotograaf, mag ik wel zeggen *D *-:)

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

5.
Afbeelding

6.
Afbeelding

7.
Afbeelding

8.
Afbeelding

9.
Afbeelding

10.
Afbeelding

11.
Afbeelding

12.
Afbeelding

Een reactie zou leuk zijn O:)
Laatst bijgewerkt door NadjaNadja op 31-05-20 12:05, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag aangepast

Alwiene

Re: [FOTO]Cosplay shoot als Phantom of the Opera

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-20 21:48

Grappig gedaan en wat een mooie locatie, foto drie vind ik het meeste Phantom uitspreken. Het had denk ik wel een enorm verschil gemaakt, een stuk sterker geweest denk ik, als je model meer een echte "Christine" was geweest. Ik vind haar echt geen Christine en dat haalt voor mij de juiste sfeer er toch een beetje uit helaas. :)

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-20 22:02

Alwiene schreef:
Grappig gedaan en wat een mooie locatie, foto drie vind ik het meeste Phantom uitspreken. Het had denk ik wel een enorm verschil gemaakt, een stuk sterker geweest denk ik, als je model meer een echte "Christine" was geweest. Ik vind haar echt geen Christine en dat haalt voor mij de juiste sfeer er toch een beetje uit helaas. :)

Mooie foto's maar ben het hier mee eens.

Ook vind ik the Phantom in steeds dezelfde pozes staan. Iets meer variatie maakt de foto's interessanter.

Vind de knielende Christine bij het water er daarom ook echt uitspringen.
Minder stijf geposeerd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-20 22:07

Ik verplaats dit topic van Het leven zonder paarden naar Fotokunst, daar past het beter. :)

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-20 22:10

Wat een leuk idee! Ik vind de foto’s alleen te licht/gezellig voor deze karakters. Ik had ze graag donkerder, spannender gezien. Nu lijken ze samen wat te keuvelen, terwijl hun relatie een stuk spannender is :D

DJZ

Re: [FOTO]Cosplay shoot als Phantom of the Opera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-20 13:38

Hoii,

Thanks voor jullie reacties :)

Deze locatie en dit model was ook op het allerlaatste moment geregeld, omdat de fotograaf en ik eerst met een ander model zouden shooten op een andere locatie, maar de andere model had erg last van haar schouder, waardoor de fotograaf en ik hebben gesloten om last minute met iemand anders af te spreken. De volgende keer wil ik als de phantom in een theater oid gaan shooten, zodat locatie en sfeer ook beter bij deze cosplay gaan passen :) En ik moet nog een beetje in deze, voor mij nieuwe, cosplay inleven :P

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 15:43

DJZ schreef:
De volgende keer wil ik als de phantom in een theater oid gaan shooten, zodat locatie en sfeer ook beter bij deze cosplay gaan passen :) En ik moet nog een beetje in deze, voor mij nieuwe, cosplay inleven :P

Ja supergaaf!
Of een oude begraafplaats maar dan wel statig,stijlvol en met respect uiteraard.

NadjaNadja
Hoofdmoderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-20 12:07

Ik heb dit topic zojuist verplaatst van [FK] FotoKunst naar [UK] Uit de Kunst. We hebben recent de [UK] Regels en richtlijnen [UK] Uit de Kunst aangepast, waardoor dit topic beter hier past. Ik heb ook de tag passend gemaakt voor [UK].

Femke_Tweety

Re: [ART] Cosplay shoot als Phantom of the Opera

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-20 12:18

Dit combineren met urbex fotografie lijkt me een heel gave combinatie.

Heb je meteen een heel ander en bijzonder sfeertje te pakken.

DJZ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-20 16:18

NadjaNadja schreef:
Ik heb dit topic zojuist verplaatst van [FK] FotoKunst naar [UK] Uit de Kunst. We hebben recent de [UK] Regels en richtlijnen [UK] Uit de Kunst aangepast, waardoor dit topic beter hier past. Ik heb ook de tag passend gemaakt voor [UK].

Haha dank je wel. Ik wist ook niet zo goed waar het nou echt paste.. Ik heb vorig jaar ook een cosplay topic geplaatst en die was toen naar LPZ verplaatst, dus vandaar dat ik dit topic ook maar daar heb geplaatst :) Maar bedankt voor het aanpassen van UK +:)+

Femke_Tweety schreef:
Dit combineren met urbex fotografie lijkt me een heel gave combinatie.

Heb je meteen een heel ander en bijzonder sfeertje te pakken.

Nog nooit van urbex fotografie gehoord :P Ga ik ff opzoeken :)

Er staat binnenkort een shoot op de planning in zowel een theater als op een kerkhof :D

DJZ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-20 11:36

Afgelopen zaterdag beetje onverwacht een shoot gehad :)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding