Het is de eerste keer dat ik een uil op papier vereeuwig, maar wat een prachtige ogen hebben ze zeg! Het is enorm leuk om deze te tekenen en weer eens heel wat anders dan vacht.
Faber castell polychromos op drafting film
18x22 cm

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mar_fay schreef:Zo, gaaf hé. Hij wordt echt al prachtig. Het geduld kan ik denk ik niet opbrengen, maar ik vind je uitleg over je materiaal wel heel interessant. Hoe ben je daar bij gekomen?
mar_fay schreef:Zo, gaaf hé. Hij wordt echt al prachtig. Het geduld kan ik denk ik niet opbrengen, maar ik vind je uitleg over je materiaal wel heel interessant. Hoe ben je daar bij gekomen?
drafbalk schreef:Dankjewel allemaal!
@Janouk: oh wat gaaf! Het zijn echt machtig mooie beesten
@D4rkhorse: ik heb hierboven ergens een uitleg gegeven over drafting film. Mocht je nog meer vragen hebben hoor ik ze graag
@_San87_: dankjewel! Het wordt inderdaad heel veel bij architectuur gebruikt, maar langzaam vindt het nu ook zijn weg bij kunstenaars. Met grafiet wil ik inderdaad ook nog een keer proberen. En als scalpel heb ik een slice tool. Dit is een keramisch mesje wat niet zo snel snijd, maar waar je wel precies mee kan krassen.
Weer een klein stukje verder![]()
[ [url=m/PnrClc.jpg]Afbeelding[/url] ]
_San87_ schreef:drafbalk schreef:Dankjewel allemaal!
@Janouk: oh wat gaaf! Het zijn echt machtig mooie beesten
@D4rkhorse: ik heb hierboven ergens een uitleg gegeven over drafting film. Mocht je nog meer vragen hebben hoor ik ze graag
@_San87_: dankjewel! Het wordt inderdaad heel veel bij architectuur gebruikt, maar langzaam vindt het nu ook zijn weg bij kunstenaars. Met grafiet wil ik inderdaad ook nog een keer proberen. En als scalpel heb ik een slice tool. Dit is een keramisch mesje wat niet zo snel snijd, maar waar je wel precies mee kan krassen.
Weer een klein stukje verder![]()
[ [url=m/PnrClc.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb tegenwoordig ook een slicer. Vroeger bestonden die nog niet /omavertelt.
Nee gekheid, heb t over ca 25 jaar geleden.
Prachtig weer. Ik krijg haast zin ook een paar vellen te bestellen.