Het is weer lente!!!

Backyard

The odd one out

Morning!

Double Dutch

Swipe to the left
De meeste velden zijn ontdaan van hun bloemenpracht. Nu weer eens bedenken wat het nieuwe thema wordt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kimwilliam schreef:mag ik vragen hoe de laatste 2 foto's heb gemaakt ? met een drone?
maaikemuis schreef:kimwilliam schreef:mag ik vragen hoe de laatste 2 foto's heb gemaakt ? met een drone?
De laatste twee foto's zijn inderdaad gemaakt met een drone. Dat is het nieuwste speeltje in de collectie. En het is verdraaide lastig! Ik heb hem nu al een jaar in mijn bezit maar dit zijn de eerste foto's die ik goed genoeg vind dat ik ze ook durf te tonen in het openbaar. Waar ik met mijn gewone camera een aardig idee heb van composities en perspectieven met de verschillende lenzen en hoe ik daarmee het beeld dat ik in mijn hoofd heb kan vastleggen, blijkt dat met een drone toch iets heel anders te zijn.
En stressvol, want hij heeft maar een batterijcapaciteit van 15 minuten, hij kan slecht tegen wind, soms verliest hij contact met de afstandsbediening en ik ben hem al een keer bijna kwijt geweest in een meertje
NadjaNadja schreef:Echt heel heel heel erg gaaf gedaan! Wat mij betreft moet je zeker doorgaan met die drone-foto's, want echt, die laatste zou zo bij mij aan de muur mogen! (allemaal trouwens, maar deze springt er voor mij echt uit)
Captain schreef:Waanzinnig mooi!
Wat voor drone heb je?
kimwilliam schreef:wij hebben ook een drone sinds een half jaartje en mijn stiefvader kan er al aardig mee overweg. hij vind fotografie ook erg leuk en filmpjes maken. ik denk dat je hem erg heb geïnspireerd als ik je foto's laat zien! we roepen al een tijdje van: ter land (ik met mijn fotocamera) ter zee (hier moeten we nog wat op vinden voor foto's, dat lijkt me stiefvader namelijk ook erg gaaf) en ik de lucht ( de drone)