[VRAAG] fotografie naam / embleem

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

kimwilliam

[VRAAG] fotografie naam / embleem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-20 15:33

Hallo allemaal,

ik fotografeer nu al een tijdje en vind het tijd voor een leuke naam.
zelf ben ik wel creatief (voor andere ) wat namen betreft maar voor me eigen weet ik het echt niet.

wie kan me helpen aan een leuke fotografie naam?

in het kort over mij:

ik heet Kimberley Koster en rij paard al voor ik kon lopen (hobbelen op een rug met iemand die je vast houd). verder dan de paarden werk ik in de administratie en ben ik pakwerker in de igp hondensport.
mijn vriend is een allround pakwerker en gaat in 2021 voor zijn 2de wk als pakwerker op.

ik ben dus erg actief in de honden / paardensport. zelf rij ik een tuigpaard en doe ik er ook dressuurwedstrijden mee.

ik heb altijd actief en ondernemend en niks is te gek. (als het maar niet over de kop gaat).

ik voel me aangetrokken tot de dieren, natuur, en vooral eigen draai geven.

wat komt er bij jullie op aan namen voor de fotografie?

*wat foto's ( van mij, niet persee door mij gemaakt maar dat je een gezicht bij iemand heb)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 06-05-20 19:30, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag toegevoegd

Anoniem

Re: fotografie naam / embleem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-20 19:30

Ik verplaats dit topic van HK naar FK omdat het daar thuis hoort :j

Sicayes

Re: [VRAAG] fotografie naam / embleem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 09:22

In het begin heb ik ook afkortingen en iets creatiefs verzonnen voor mijn fotografienaam. Uiteindelijk ben ik weer uitgekomen bij 'gewoon' mijn eigen naam :j dat is toch makkelijker onthouden voor deze meeste mensen in mijn ervaring. Je kan het ook enkel bij je achternaam houden (Koster Fotografie).

kimwilliam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-20 09:33

Sicayes schreef:
In het begin heb ik ook afkortingen en iets creatiefs verzonnen voor mijn fotografienaam. Uiteindelijk ben ik weer uitgekomen bij 'gewoon' mijn eigen naam :j dat is toch makkelijker onthouden voor deze meeste mensen in mijn ervaring. Je kan het ook enkel bij je achternaam houden (Koster Fotografie).

daar dacht ik ook al aan, ook is mijn roepnaam van vrienden Kimmy, dus dacht ik misschien aan Kimmy Shots of Kimmy Creations

Sicayes

Re: [VRAAG] fotografie naam / embleem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 09:36

Ik vind Kimmy Fotografie ook wel lekker klinken (omdat je met beide de -ie klank op het einde hebt)
wil je per se iets Engels, dan zou ik voor Kimmy Shots gaan. Kimmy Creations vind ik persoonlijk meer passen als je bijv. ook overig grafisch ontwerp erbij doet.

Maar dat ben ik :+

kimwilliam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-20 09:45

Sicayes schreef:
Ik vind Kimmy Fotografie ook wel lekker klinken (omdat je met beide de -ie klank op het einde hebt)
wil je per se iets Engels, dan zou ik voor Kimmy Shots gaan. Kimmy Creations vind ik persoonlijk meer passen als je bijv. ook overig grafisch ontwerp erbij doet.

Maar dat ben ik :+

Ik heb denk ik wel een voorkeur voor engels, dit omdat mijn vriend ook voor de 2de keer op een wk in de hondensport gaat draaien en ik daar foto's zal maken. er komen ook vaak buitenlandse mensen trainen en voor hun wil ik ook een makkelijke naam