Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Saintelette schreef:Vooraf een contentkalender maken voor het overzicht.
Welke content wil je wanneer en waar gaan plaatsen? Wat wordt ongeveer de boodschap? Stop je niet te veel in 1 bericht, wat je eigenlijk ook verder over de week had kunnen uitspreiden?
Tijd besteden aan de post kan natuurlijk geen kwaad, maar lijkt alsof je van te voren niet helemaal helder hebt wat je ermee wilt waardoor je te lang blijft hangen.
Drico schreef:Heb je een linkje naar je pagina? Mag ook in PB
Gianti schreef:Saintelette schreef:Vooraf een contentkalender maken voor het overzicht.
Welke content wil je wanneer en waar gaan plaatsen? Wat wordt ongeveer de boodschap? Stop je niet te veel in 1 bericht, wat je eigenlijk ook verder over de week had kunnen uitspreiden?
Tijd besteden aan de post kan natuurlijk geen kwaad, maar lijkt alsof je van te voren niet helemaal helder hebt wat je ermee wilt waardoor je te lang blijft hangen.
Wat ik wil, is zeker ook iets waar ik enorm mee twijfel. Lang de twijfel over 1 of 2 kanalen, want enorm belemmerde. Maar nu ook de vraag van, "oke, is het voor een mooie feed beter om 3 posts achter elkaar de zelfde shoot te laten zijn of niet, tegelijk ben ik bang dat ik dan te snel "out of content ben", omdat het maf is om dan later weer wat van die shoot te plaatsen in mijn hoofd.
Of zoals laatste shoot: 3 paarden op dezelfde bloesem locatie. Hoe ga ik dat verdelen? Moet ik dat afwisselen met iets anders tussendoor of juist niet...
van te voren inplannen lijkt mij inderdaad erg handig!
moonsparkle schreef:Wanneer vind je dat je veel volgers hebt?
Mijn tip is om juist niet altijd dezelfde hashtags te gebruiken, met verschillende hashtags zullen ook anderen weer je profiel zien. Zo zou je als hashtag ook een paar dingen kunnen noemen die je op de foto ziet zoals horse, flower, animal, proud, frisian als ik goed heb onthouden wat ik op je eerste foto zag.