De laatste tijd heb ik een aantal paarden gehaakt

Het is een combinatie van een aantal haakpatronen en ik heb er aan gesleuteld tot ik hem echt leuk vond. Het eerste paardje wat ik op deze manier heb gehaakt is helaas van de aardbodem verdwenen vlak voordat ik 'm af had

Alle paarden zijn gehaakt naar eigen paarden van mensen en zijn dus miniatuurversies van paarden die echt rondlopen

Vorig jaar al haakte ik voor het eerst een haflinger voor iemand, zonder ijzers dit keer

En voor een stalgenootje heb ik haar paard gehaakt, met ijzers

Voor nog een ander stalgenootje heb ik haar haflinger gehaakt nadat hij overleden was. Ben wel heel blij met dit resultaat. Allebei deze paardjes komen ook nog uit 2019.

Vanwege een hoop gedoe al een hele tijd niet de rust gevonden om te haken, maar dit weekend de naald weer opgepakt en in 3 dagen had ik ineens een heel paardje af

knotjes

En los van de paardjes heb ik in 2018 deze ballerina gehaakt, naar mijn andere hobby

Dat waren ze voor nu, het volgende project wordt mijn eigen pony, dat wordt wat lastiger gezien zijn kleurtje, maar sowieso is het eerst tijd voor een bezoekje aan de wolwinkel (dat is ongeveer half zo leuk als de paardenwinkel of de danswinkel)

Wat vinden jullie ervan? Ik vermaak me in elk geval wel op deze manier!