Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Azmay schreef:Een whiteboard marker pakken, eroverheen kleuren en dan af vegen.
Dat zou ik nog wel durven proberen, met dasty etc ben je met een beetje pech de verf van de originele kleur ook kwijt.
Telpeva schreef:Kan je je herinneren wat voor stift het was?
En niet onbelangrijk, wat is de kleur van het model zelf? ik ken wel meerdere manieren om verf eraf te krijgen, maar die vreten net zo goed de originele onderliggende kleur van je model eraf.
Acryl(stift) zou je eraf kunnen krijgen met nagellakremover en bijvoorbeeld wattenstaafjes (zou hem wel even weer goed afspoelen met water)
Merkstift zou ik proberen of je het eraf kunt krijgen met alcohol
Ps gebruik geen wattenschijfjes, die willen wel eens pluisjes los laten en dan heb je weer extra werk om die er weer af te krijgen
annvdg schreef:Telpeva schreef:Kan je je herinneren wat voor stift het was?
En niet onbelangrijk, wat is de kleur van het model zelf? ik ken wel meerdere manieren om verf eraf te krijgen, maar die vreten net zo goed de originele onderliggende kleur van je model eraf.
Acryl(stift) zou je eraf kunnen krijgen met nagellakremover en bijvoorbeeld wattenstaafjes (zou hem wel even weer goed afspoelen met water)
Merkstift zou ik proberen of je het eraf kunt krijgen met alcohol
Ps gebruik geen wattenschijfjes, die willen wel eens pluisjes los laten en dan heb je weer extra werk om die er weer af te krijgen
het is of een zwarte marker of een zwarte watervaste stift