Voor de nieuwelingen: Welkom! En een klein beetje uitleg.
De "regels" zijn eigenlijk heel erg simpel:
De bedoeling is om elkaar te motiveren, uit te dagen en te helpen!
Hoe vaak je tekent kies je helemaal zelf. Je mag elke keer gebruik maken van een nieuwe prompt, of je maakt een serie van een (paar) prompts die je oog trokken. Daar ben je geheel vrij in! Ook tekeningen buiten de prompts zijn welkom! De prompts zijn puur voor wanneer je graag wil tekenen maar even inspiratie nodig hebt!
Alle stijlen, technieken en materialen zijn welkom! Van schets tot volledig uitgewerkt en alles er tussen in!
Zoals Ibbel in Maart al kort en krachtig om schreef:
"Oftewel, alles kan, en alles mag.
Waar het vooral om gaat is een (klein) stokje achter de deur om wat regelmatiger pen en papier of verf en palet ter hand te nemen (en alles er tussenin) en te genieten van elkaars werk."
Voor wie wat inspiratie kan gebruiken of eens lekker buiten z'n comfortzone wil gaan is hier een lijstje met art prompts, . Ik heb geprobeerd om voor ieder wat wils te selecteren gebaseerd op wat ik doorheen de topics gezien heb waar men graag “mee aan de slag ging.” en ook om onderwerpen te kiezen die heel breed te interpreteren waren zodat mensen die nieuw aan sluiten of nog niet zo lang bezig zijn met tekenen, ook makkelijk kunnen instappen. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd! We zien jullie graag komen!
Vandaar ook dat er een aantal in staan die eerder naar een “stijl” verwijzen dan echt een onderwerp.
Ik wil graag een beetje een “uitdaging” mee geven in die zin dat ik jullie wil aanmoedigen om de onderwerpen echt heel ruim te zien.

1. Mythologie
2. Vuur
3. (Favoriete) boek
4. Monument/ Geschiedenis
5. Divine
6. Vervallen huis
7. Hoorns
8. Oorlog
9. Nachtdieren
10. Dolk
11. Amulet/Talisman
12. Elementen