Ik wil graag een promofilmpje laten maken door een (semi) professional. Ik heb zelf al een beetje een idee in mijn hoofd over hoe en wat ik wil laten zien, maar ik ben benieuwd of jullie misschien nog aanvullingen hebben. Het is ter promotie van mijn paard zelf (dekhengst). Het moet een deels informatief (voice over) en deels amusementsfilmpje worden met mooie dromerige muziek op de achtergrond.
Wat ik nu in mijn hoofd heb:
- slowmotion shot als hij aan komt lopen (met of zonder mij ernaast)
- slowmotion shot van zijn manen
- slowmotion shot van zijn sokken (in beweging/ spaanse pas)
- slowmotion steigershot
- actieshot met drone over bos/hei
- wat losse shots van het bakwerk, zowel op de grond als erop, evt ook met drone
- paard in de wei, evt met drone
- wat losse shots van de dagelijkse omgang (de kudde, vrijheidsdressuur, mooi standplaatje, ...)
De bedoeling is dat je zijn kwaliteiten mooi te zien krijgt qua beweging, talenten en karakter en dat het in zijn geheel best een beetje penny mag zijn. Je moet verliefd op hem worden bij het zien van dit filmpje.
Ik heb contact met iemand die gefilmd heeft op mijn werk, we raakten aan de praat en hij werd wel enthousiast van mijn idee. Hij doet dit als werk, maar hij geeft meer om dat hij blij wordt van wat ie doet dan dat hij er stinkend rijk van wordt, dus ik moest zelf mijn budget aangeven. En dat vind ik lastig, misschien dat jullie daarover mee kunnen denken. Ik weet dat hij voor de shots op mijn werk (school) 250 euro vroeg voor een dagdeel filmen + monteren enzo.
Ik denk dat hij voor mijn shots ook zeker een dagdeel kwijt is. Dus wat is dan een goed bedrag wat wel respectvol is naar hem, maar mij niet volledig leegtrekt?
Groetjes van mij en Janesho
Voor de vorm, hieronder het prachtige sprookjespaard waar het om gaat