[FOTO] Anemoi Tales doorheen 2019

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

AbleToDream

[FOTO] Anemoi Tales doorheen 2019

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-20 14:53

Hoi beste Bokkers,

Nog een laat overzichtje van vorig jaar, het was een heel bewogen jaar geweest zoals sommige hier misschien weten, prive en op fotografie vlak wat resulteerde in een iets minder productief jaar dan vorig jaar maar daarom niet minder leerrijk. Ik had mezelf voorgenomen om het iets minder druk te hebben en op fotografie valk is dat wel goed gelukt, maar verder helaas niet :p

Begin vorig jaar begonnen met een leuke koude shoot in de ochtendzon bij een vriendin die een pony had die ziekjes was geworden, met het gedacht van moest er maar eens iets gebeuren hebben we nog een mooi dag kunnen vastleggen.
1.
Afbeelding

Kort daarna mocht ik mijn achternichtje haar communie foto's maken, wat super leuk was om eens te doen, zeker aangezien ik zo een enthousiast model had die dolgraag poseerde voor de camera. Omdat dit mijn eerste comunnie shoot ooit was ben ik toch blij hoe de resultaten waren.
2.
Afbeelding

En een leuke puppyshoot kon ik natuurlijk geen neen tegen zeggen, zeker niet tegen zo een lief snoetje zoals Ibi, heel actief maar o zo leuk om voor je lens te hebben.
3.
Afbeelding

Afgelopen jaar werd ik ook cat-mom van deze schavuit, mijn eigen kitten, een Ragje die dus ook geregeld voor mijn lens heeft gestaan afgelopen jaar, hij heeft zijn eigen topic hier op bokt voor wie meer foto's van hem wil zien, hier was hij net een 17 weken oud en twee weken bij mij thuis.
4.
Afbeelding

En hier nog enkele weken later:
5.
Afbeelding

In April ben ik eens op visite geweest bij een van de boktveulens, Kleine Flinn! Wat een racemachine was dat zeg, maar hij is o zo lief!
6.
Afbeelding

Een super leuke shoot volgde al snel toen de zomer in zicht kwam bij Aiko en Quince, stilstaan was niet zijn beste vak maar toch deden ze het beiden super goed!
7.
Afbeelding

Ook een fotoshoot meeting werd georganiseerd waar ik stuk voor stuk prachtige modellen mocht fotograferen, ik heb er nog zo veel foto's van die ik wil bewerken dus in de loop van dit jaar ga ik en nog enkele editen want ze zijn zo leuk.
8.
Afbeelding
9.
Afbeelding
10.
Afbeelding

Hopelijk word 2020 een meer productiever jaar maar na wat tegenslagen thuis en op stal nadat mijn verzorgpony verhuist is nu, kijk ik er naaruit om dit jaar enkele leuke shoots te doen met vrienden en binnenkort op fotografie reis naar Noorwegen leuke foto's te maken en veel bij te leren. Actiefoto's zijn nog steeds een werkpuntje maar proberen en fouten maken helpt wel hierbij.
Laatst bijgewerkt door Essie73 op 06-02-20 17:02, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag in titel gezet

Selina

Re: [FOTO] Anemoi Tales doorheen 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-20 22:16

Hele mooie foto’s!! Dromerige stijl
Gimli boft maar met een fotograaf als onderdaan

Goof

Re: [FOTO] Anemoi Tales doorheen 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-20 18:18

Jeetje, wat is foto 2 mooi. Stralend, fijn licht, echt een heel mooi plaatje.
De andere foto's zijn naar mijn smaak echt teveel bewerkt, maar dat is een kwestie van smaak.

AbleToDream

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-20 17:00

Selina schreef:
Hele mooie foto’s!! Dromerige stijl
Gimli boft maar met een fotograaf als onderdaan

Dankje Selina, ik denk dat ie me soms wel eens beu is met mijn camera, maar zolang dat ie maar snoepjes en knuffels krijgt kan je er alles met uitsteken. <3

Goof schreef:
Jeetje, wat is foto 2 mooi. Stralend, fijn licht, echt een heel mooi plaatje.
De andere foto's zijn naar mijn smaak echt teveel bewerkt, maar dat is een kwestie van smaak.

Dank je Goof, het was nogal een grauwe en koude dag toen dus wel wat moeten bewerken.
Ik houd me inderdaad wel graag wat bezig met bewerken en editen na de shoots. :')